יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח נסיעות חו"ל לחולי סרטן חשוב והכרחי

    ביטוח נסיעות חו

    חולי סרטן כמו חולים רבים במחלות קשות או כרוניות מתקשים מאוד למצוא חברת ביטוח שתבטח אותם ביטוח נסיעות לחולי סרטן. לא הרבה מודעים לכך, אבל יש פתרונות ביטוח נסיעות חו"ל לחולי סרטן. אנחנו בסוכנות יש ביטוח מעניקים פתרונות שונים לחולים במחלות שונות כמו מטופלי דיאליזה או סוכרתיים או חולים במחלות אוטו-אימוניות או מחלות מפרקים או מגוון מחלות נוספות מתקשים מאוד למצוא חברות ביטוח שיבטחו אותם במגוון ביטוחים וביניהם ביטוח נסיעות.

    ביטוח נסיעות לחולי סרטן חשוב והכרחי

    תכנית ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן היא חשובה והכרחית לחולים רבים. הנושא הוא לא פשוט ומעט מורכב יש מעט פתרונות בנושא של ביטוח נסיעות לחולי סרטן אך הם חלקיים ולא מלאים. אצל חולי סרטן יש מצבים שונים במחלה. יש תקופות של טיפולים ותקופות ללא טיפולים. בתקופות של טיפולים יש מעט חברות ביטוח ולמעשה רק שתיים אשר מוכנות לבטח את החולים. כעת יש חברה נוספת שמבטחת ביטוח חו"ל לחולי סרטן גם בתקופת טיפולים ואחריהן עם כיסוי רחב יותר בכפוף לפוליסה ולמגבלותיה.

    ביטוח נסיעות חולי סרטן באמצעות פספורטקארד

    אחת החברות המובילות שמציעה פתרון לחולי סרטן היא פספורטקארד. תתפלאו תוספת המחיר בגין הביטוח ליום היא משמעותית אבל לא יקרה ברמה כזו שתמנע מכם לנסוע. מאידך היא פותרת את הסיכון שבנסיעה ללא ביטוח כלל ומאפשרת לחולה לנפוש בשקט ובשלווה כשהוא מכוסה מפני עלויות רפואיות משמעותיות במהלך הטיול בחו"ל.

    פוליסות ביטוח חו"ל לחולי סרטן ייחודית ומותאמת

    הפוליסות של ביטוח נסיעות לחולי סרטן בתקופות של טיפולים הן פוליסות מיוחדות שמתאימה ומוגבלת בהתאם למצבים שנזקקים להם חולי סרטן בזמן טיפולים. פוליסות אלה הן מתאימות לתקופות של טיפולים של חולי סרטן וכן ל 3 חודשים אחרי טיפולים בחולי סרטן. ב 3 חודשים אלה יש עדיין תופעות שונות שמצריכות לעתים פוליסות מותאמות וייחודיות. אחרי 3 חודשים מתום תקופת טיפולים לחולי סרטן ניתן למצוא כבר מגוון חברות ביטוח אשר מסכימות לבטח חולי סרטן. לאחר שעברו 3 חודשים מתום הטיפול חולי סרטן מבוטחים בחברות הביטוח ככול אדם אחר.

    ביטוחים נוספים

    מלבד ביטוח נסיעות לחולי סרטן יש ביטוחים נוספים שחולי סרטן יכולים לעשות כעת ולא היו יכולים לעשות קודם כמו ביטוח בריאות לחולי סרטן או ביטוח משכנתא או ביטוח אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה ועוד מגוון פוליסות ביטוח לחולי סרטן. חולי סרטן רבים מקבלים מידע על אפשרויות ביטוח מהעמותות המטפלות בהם וגם על ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן ניתן לקבל מידע מהאגודה למלחמה בסרטן.

    שינוי המצב הקודם

    כעת ניתן למצוא יותר חברות ביטוח אשר מוכנות לבטח חולי סרטן בביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות לחולי סרטן הוא אפשרי ותנאיו משופרים בכפוף כמובן לכול תנאי כול פוליסה ספציפית. אם אתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות בחברות המבטחות, חשוב לקרוא ולהבין את הפוליסה ולדעת מראש מה הפוליסה מכסה ומה לא. כך למשל האם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן מכסה הוצאות טיפול שנובעות מהמחלה עצמה או רק מבעיות אחרות שאינן קשורות למחלה וכן איזה מגבלות נוספות יש על הפוליסה הספציפית שאתם רוכשים.

    מה כוללת פוליסת ביטוח בריאות חו"ל לחולי סרטן?

    כרטיס נטען לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל – ככל שמדובר בחולי סרטן, ההסתברות לבעיות רפואיות בחו"ל היא לעתים גבוהה משאר האוכלוסייה. הכרטיס כמו של פספורטקארד, הופך לקריטי ומהותי מאוד. מומלץ לחולי סרטן שלא לנסוע ללא כרטיס נטען כמו של פספורט קארד, הרי החולה לא ישלם מכיסוי הוצאה רפואית שעלולה במקרה חירום להגיע גם לעשרות ומאות אלפי דולרים.

    גבול אחריות גבוה מיוחד של 5,000,000$ – בניכוי החרגות שונות, במידה וחברת הביטוח החליטה להטיל, לאור המצב הרפואי, שאר המקרים הם בעלי כיסוי גבוה מאוד כמעט לכל תרחיש.

    מה לא כוללת פוליסת ביטוח בריאות פספורטכארד לחו"ל עבור חולים בסרטן?

    אשפוזים או טיפולים שאינם הכרחיים – חברת הביטוח מבינה כי הנוסעים שיש להם אבחנה של סרטן אינם הכרחיים, אבל מאידך, היא לא תממן להם בדיקות שונות שאינם דחופות. אשפוז ו/או הוצאות רפואיות עבור פעולות שאינן הכרחיות לביצוע בחו“ל מבחינה רפואית וכאשר ניתן לדחותן עד לשובו של המבוטח לישראל ו/או שהינן אלקטיביות ו/או אם המבוטח כשיר מבחינה רפואית לשוב לישראל לבצען.

    אם חזרתו של המבוטח תתאפשר מבחינה רפואית לביצוע בישראל של הפעולות הרפואיות להן נדרש כתוצאה מהאירוע, בנסיבות אלו יוכל המבטח להמליץ על השבת המבוטח ארצה. במקרה בו התקבלה הסכמת המבוטח לחזרתו ארצה כאמור על פי המלצת המבטח, המבטח יישא בעלות הטסת המבוטח לישראל. לא יינתן כיסוי בגין כל הוצאה הקשורה בהחמרה במצבו הרפואי של המבוטח או בהמשך טיפול רפואי או במעקב רפואי בקשר עם האירוע, מקום בו המבוטח סירב לשוב לישראל לפי המלצת המבטח ובחר להמשיך את שהותו בחו“ל.

    טיפולים אסתטיים שאינם הכרחיים – המבטח לא ישלם עבור טיפולים מהסוגים הבאים: הידרותרפיה, פיזיותרפיה נטורופתיה, הומאופתיה, טיפולים אלטרנטיביים, תכנית מרפא, דיקור, אקופונטורה, טיפול ע״י כירופרקט, בדיקות ביקורת תקופתיות, ניתוח ו/או טיפול חניכיים, טיפול שיניים. להוציא מכל אלה טיפול חירום בשיניים בחו״ל. המבטחים לא ישלמו על טיפולים מתחום בריאות הנפש, ניתוח או טיפול קוסמטי/אסתטי.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך