יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח בריאות לחו"ל: פתרונות ביטוח נסיעות גם לחו"ל לחולים

    ביטוח בריאות לחו

    אחד מהדברים שמונעים לעתים מהרבה ישראלים לטוס לחול, זו החשיבה שבגלל שהם סובלים מבעיה רפואית, הם לא יוכלו לרכוש ביטוח נסיעות, ולכן יצטרכו לוותר על הטיול, שכל כך חיכו לו, שמבחינתם הוא כמו אוויר לנשימה, בתוך שגרת היום-יום המאתגרת. ביטוח בריאות לחו"ל הוא בגדר חובה, בין אם אתם בריאים, בעלי בעיות בריאותיות לא משמעותיות או חולים במחלות קשות. כמעט בכל המצבים, אנחנו ב"יש ביטוח" נוכל לסייע לכם, אל תחששו לפנות הדיסקרטיות מלאה והניסיון שלנו הוא רב שנים.

    מתוך ההבנה של חשיבות הרבה של הטיול בחו"ל, שכבר מזמן לא נחשב למותרות אלא למוצר צריכה בסיסי כמעט, קמו חברות ביטוח רבות והחליטו להוסיף סעיף מיוחד, שיאפשר גם לחולים ליהנות ממה שהעולם הגדול מציע, בזכות ביטוח מיוחד שהותאם עבורם. אז מהו ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הוא כולל? ואילו מקרים הוא מכסה? על כל זאת ועוד במאמר הבא:

    ביטוח בריאות לחו"ל: מהו ביטוח נסיעות חו"ל לאנשים חולים ולמי הוא מתאים?

    ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים, נותן מענה לפלח אוכלוסייה רחב ומגוון של אנשים בעלי בעיות בריאות ומחלות כרוניות. אותם מבוטים יכולים לטוס בראש שקט בידיעה שמצבים רפואיים יהיו מכוסים.

    ביטוח רפואי לחו"ל מתאים גם לבעלי בעיות בריאותיות משמעותיות וגם לחולים במחלות כגון: סרטן, מחלות לב, סכרת, טרשת נפוצה כבד, כליות, מטופלי דיאליזה, מושתלי איברים, המופיליה, איידס, קרוהון, דלקות מפרקים, ALS, מחלות ריאה ,CF, אי ספיקת כבד, לחץ דם ריאתי, בעלי נכות ומחלות רבות אחרות.

    מה כולל ביטוח רפואי לחו"ל?

    עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות חולים/ ביטוח רפואי לחו"ל:

    • חילוץ ופינוי ממקום האירוע לבי"ח
    • הוצאות רפואיות בעת האשפוז
    • החזר הוצאה במקרה של קיצור החופשה\ביטול עקב מצב רפואי
    • המשך אשפוז בארץ
    • פיצוי על שהיה נוספת בחו"ל
    • פיצוי במקרה של נכות
    • פיצוי במקרה של מוות והעברת הגופה לארץ

    קיימת אפשרות הרחבת פוליסת ביטוח נסיעות לחולים כרוניים והוספת כיסויים כגון:

    • הטסה רפואית לארץ
    • הריון ולידה
    • רעידת אדמה
    • מוצרי אלקטרוניקה: מסרטת וידאו\מצלמה דיגיטלית\מחשב נייד
    • נסיעת עסקים הכוללת אובדן ימי עבודה,תאונה וכד'
    • ספורט אתגרי (כולל סקי)

    החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים כרוניים

    נכון להיום, חוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו מכסה אף מקרה רפואי מחוץ לגבולות מדינת ישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל המבטיח כיסוי רחב במיוחד, בא להגן מההוצאות הכספיות הכרוכות במקרה של החמרה במצב הרפואי או חלילה, מאירוע בריאותי בלתי צפוי והצורך בפינוי באמבולנס, אשפוז בבי"ח, הטסה לארץ, התייעצות עם רופא וכמובן טיפול ורכישת תרופות. כששוהים במדינה זרה, חשוב להבטיח טיפול ראוי ושקט נפשי, על אחת כמה וכמה לנוסע בעל מחלה כרונית-שם תיתכן סבירות גבוהה יותר להיתכנות בעיות רפואיות.

     

    ביטוח נסיעות חולים

    כמה זמן לאחר אשפוז ניתן לטוס לחו"ל ולהיות מבוטחים?

    ראשית במקרים רבים ניתן לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר אשפוז. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשלוח את כל מסמכי האשפוז וחוות הדעת של הרופא המטפל אל חברת הביטוח, טרם קבלת הביטוח. ככל שנשקף מול חברת הביטוח את המצב של המבוטח בצורה מדויקת, כך נוכל לקבל תשובות מדויקות ולהבין האם יהיו החרגות כלשהן. כל עוד המצב הרפואי מאפשר טיסה לחו"ל ואין מגבלות כלשהן שניתנו מטעם הרופאים המטפלים, האלמנט השני שנותר הוא חוות הדעת של רופא חברת הביטוח.

    לעתים, כשלא מדובר בניתוחים מורכבים ולא נרשם כל סיבוך, ייתכנו אף מצבים שבהם לא יהיו החרגות ביטוח והביטוח יהיה במסלול הרגיל. עם זאת, נדרשת כאן מומחיות ובדיקה, תחום שאנחנו ביש ביטוח מומחים בו כבר שנים ארוכות. חשוב שתצרו עמנו קשר בטרם תתקבלו לביטוח נסיעות לחו"ל.

    דוגמאות ביטוח רפואי לחו"ל מיוחד לחולים:

    חולי סרטן

    מכסה טיפולי חירום\עזרה ראשונה למבוטח בגין הרעה במצב בריאותו עקב המחלה, וחל גם עבור חולי סרטן במהלך טיפולים או זמן קצר אחריהם. ביטוח רפואי לחו"ל מכסה עבור אותם חולים מקרים של הטסה בחירום, חילוץ, פציעות או חלילה מקרים של מוות. טיסה של חולה סרטן ללא ביטוח רפואי היא מסוכנת מאוד. במיוחד במצבים כאלה מומלץ להתייעץ איתנו בסוכנות יש ביטוח לפני. במקרים חריגים מאוד שבהם לא ניתן לבטח, אז גם מומלץ שלא לטוס ולא להסתכן בהסתבכות בחו"ל ללא מענה.

    חולי לב

    מתאים לחולי לב גם לאחר אשפוז, צנתור או ניתוח עקב התקף לב. עם זאת כל אלה יהיו כפופים להמלצות רופא ובדיקה יסודית של התיק הרפואי, כחלק מתהליך החיתום של חברת הביטוח. נדרש זמן החלמה מספיק מאירועי לבבי כדי שחברת הביטוח תאשר את הטיסה והביטוח. במקרים שבהם ישנה חזרה מלאה לשגרה, בכפוף לאישור ובדיקות רופא, ביטוח יוכל לכסות אותם בגין כל אשפוז או טיפול רפואי. במידה ותצטרכו ניתוח בעת השהייה בחו"ל, הביטוח יכול לכלול את עלויות הניתוח והטסה לארץ, זאת במידה ועבר זמן מספיק ממועד אשפוז וטיפול ובתנאי שרופא חברת הביטוח אישר זאת.

    מומלץ במקרים של חולי לב לרכוש את הביטוח לפחות כחודש טרם הטיסה לחו"ל, מאחר ונדרשות בדיקות ובחינות שונות של חברת הביטוח. אם אתם חולי לב, אנא צרו עימנו קשר ביש ביטוח. אל תדחו את רכישת ביטוח רפואי לחו"ל לרגע האחרון, היערכו ובידקו מראש, אספו את כל המסמכים מהאשפוז הרפואי.

    מושתלי איברים

    כדוגמת מושתלי כליה וכבד. בתנאי שרופא מאשר שאין סימני דחיית האיבר במושתל וכי אין מניעה לטיסה. הביטוח יכסה גם בעיות בכליה או בכבד המושתל.

    חולי סוכרת

    ישנו ביטוח המותאם לחולים סוכרתיים, המכסה עלות תרופות אותן לוקח המבוטח באופן קבוע, הביטוח מכסה סיבוך הנובע מהמחלה בזמן שהייתו בחו"ל. מתאים גם לבעלי נכות ומוגבלויות שיוכלו להתקבל לביטוח נסיעות לחו"ל לחולים ללא כל החרגה.

    ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

    ניתן לבטח אישה בהריון עד שבוע 32 בכיסוי מלא. הסיבה שלא ניתן לבטח מעבר לשבוע זה נובעת מהסיכון שבלידה בחו"ל.

    ניתן לבטח כל אדם בעל בעיה רפואית גם עם אושפז ב-3 החודשים האחרונים בתנאי שינתן מכתב מרופא מטפל המאשר את נסיעתו, בתחום הבעיה הרפואית בה הוא לוקה.

    כשהנסיעה לחו"ל הפכה לחוויה כל כך חשובה ומהנה עבור רבים, וכשחולים רבים זקוקים לה כדי לצבור כוחות וליהנות מחברתם של המשפחה והחברים הקרובים, החשיבות של ביטוח נסיעות, שיאפשר להם לצאת לחו"ל, לראות מדינות ולשכוח מכל הצרות היא עצומה.

    כיום חולים רבים לא מקבלים מענה מושלם ומקיף באמצעות פוליסות הביטוח השונות ונאלצים לוותר על הנסיעה שכל כך ציפו לה. בדיוק בגלל זה אנחנו ביש ביטוח, החלטנו להרים את הכפפה ובזכות שורה של מומחים בתחום החלטנו להקים פוליסת ביטוח, שתאפשר לחולים במחלות רבות, ביניהן: סרטן, חולי לב, מושתלי איברים, חולי סכרת ועוד, לטוס לחו"ל ולהרגיש שהם לא מחסירים מעצמם שום הנאה.

    החשיבות בביטוח נסיעות לחולים כרוניים עם סוכנות מומחית בתחום

    במהלך השנים בהן אנו מעניקים ליווי, ייעוץ וסיוע לחולים במחלות שונות בסוגיות ביטוחיות רבות, הצלחנו לצבור ידע והבנה מעמיקה בתחום, ולדעת להתאים לכל חולה את המוצר הנכון והמקיף ביותר עבורו, שידע לתת לו מענה למצבים שונים ומגוונים, גם במקרה של החמרה במצב הבריאות וכאשר נדרשות הוצאות רפואיות בלתי צפויות. שכן, לא פעם הביטוח בחברות אחרות, עלול לא לכסות את מקרה הביטוח אם חל שינוי במצב החולה או שהוא החליף תרופה ב-3 החודשים טרם הנסיעה.

    "יש ביטוח" מעניקה ביטוח נסיעות לחולים כרוניים ומאפשרת את היכולת לכל אדם, גם לאלו הסובלים ממחלות קשות וכרוניות, ליהנות מחופשה בחו"ל, כל עוד הרופא המטפל מאשר זאת!

    כחלק מהשירות שאנחנו מעניקים, נשמח לתת מענה בכל שאלה, תהייה או התייעצות הנוגעת לביטוח נסיעות לחו"ל וגם במקרים שלא קשורים לנסיעות לחו"ל, אלא בצרכים שונים של אוכלוסיות החולים.

    איזה חידושים קיימים בביטוח בריאות חו"ל ומה היתרונות שלהם?

    החזר מיידי באירועים רפואיים – אם בעבר בעת התרחשות של אירוע רפואי בחו"ל שבו נדרשתם להגיע אל בית חולים פרטי או ממשלתי ושלפתם את כרטיס האשראי בתקווה שחלילה לא תעברו את המסגרת, כיום יש פתרונות טרום הנסיעה. למשל בביטוח של פספורט קארד, היוצאים לחו"ל מצטיידים בכרטיס אשראי ייעודי. בקרות אירוע הם מחייגים למוקד שפעיל 24/7. בעת החיוג מופעל כרטיס אשראי שאליו נטען סכום התשלום על הטיפול הרפואי. זהו פטנט שחסך הרבה מאוד טרטורים ועוגמת נפש.

    רופא אונליין בעברית 24/7 – אחד החששות של הישראלים שנוסעים הוא שבעת קרות אירוע רפואי בחו"ל, הם לא יוכלו להסביר את הבעיה בשפה העברית. לא כל הישראלים דוברים אנגלית ברמה מספיק גבוהה כדי להסביר את הבעיה באנגלית, וגם אלה שדוברים אנגלית טובה אינם רופאים. כך שמוקד 24/7 נמצא לעזרת ישראלים שנוסעים לחו"ל ומאפשר להם לחייג כדי להתייעץ עם רופא מישראל ולהסביר לו את הבעיה.

    כיסוי קורונה/בעת מגיפה – אם במהלך 2020-2021 נוסעים יצאו מישראל למדינות זרות ולא ידעו שכאשר יידבקו בקורונה יהיה להם ביטוח או מענה, באו חברות הביטוח בישראל וטיפלו בבעיה. בהתאם לתנאי הפוליסה שאתם רוכשים, שיש לקרוא אותה היטב, קיים לרוב כיסוי להידבקות בקורונה.

    ביטוח נסיעות חולים

    ביטוח נסיעות לחולים נותן מענה למגוון רחב של אנשים בעלי בעיות בריאות ומחלות כרוניות שמעוניינים לטוס לחו"ל, כגון חולי סרטן, חולי לב, חולי סכרת, חולי כליות, חולי איידס ועוד.

    מה מיוחד בביטוח נסיעות לחולים של יש ביטוח?

    סוכנות יש ביטוח מתאימה את הכיסויים לפי המצב הרפואי של החולה. אנו מעניקים ביטוח נסיעות לחולים כרוניים ולחולים הסובלים מבעיות בריאותיות כגון סרטן, מחלות לב ועוד. פוליסת ביטוח נסיעות לחולים כוללת הרחבות וכיסויים נוספים שלא קיימים בפוליסה הבסיסית.

    מה החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים

    ביטוח נסיעות לחולים מכיל כיסוי רחב מאוד! הביטוח נועד להגן מהוצאות כספיות שיכולות להגרם ממצבים כגון החמרה של המצב הבריאותי, צורך בשירותי אמבולנס, טיסה חזרה לארץ, אשפוז בבית חולים ורכישת תרופות.

    האם חולים במחלות קשות יכולים להתקבל לביטוח נסיעות לחו"ל?

    בחלק גדול של המקרים קיימים פתרונות שונים לחולים במחלות כרוניות ומחלות קשות. עם זאת, חשוב מאוד במקרים הללו לבצע בחינה יסודית ולהתייעץ עם אנשי מקצוע, על מנת להיות מכוסים בצורה הנכונה ביותר. אנחנו ביש ביטוח מומחים כבר שנים ארוכות בכל המצבים הללו ונוכל להעניק מענה.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך