יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    שימרית פרקש, סוכנת ביטוח

    שימרית פרקש, סוכנת ביטוח

    שימרית פרקש, סוכנת ביטוח

    מי אנחנו?

    "יש ביטוח", היא סוכנות ביטוח עצמאית שהוקמה לפני למעלה מעשור. הסוכנות מומחית בתחומי ביטוחי בריאות, פנסיה ופיננסים, ומעניקה מענה באופן פרטני, בשני עולמות מרכזיים:

    אנשי הקבע, המשוחררים והפורשים, וכן, לחולים במחלות כרוניות, או לסובלים מבעיות בריאותיות. ל-יש ביטוח יכולות להתאים את החליפה המתאימה לכל אדם, בהתאם לצרכיו, לסטטוס שלו,

    למקורות, לתוכניותיו העתידיות ושאיפותיו. בנוסף, לידע, הניסיון והקשר האישי, אנושי וטכנולוגי שהיא מעניקה לכל לקוח ולקוח, ולאנשי, משוחררי ופורשי הקבע בפרט, בכל גיל ובכל מצב רפואי,

    אשר מציבים אותה בשורה הראשונה, של סוכנויות הביטוח בישראל. הסוכנות מעניקה ליווי אישי ומקצועי בכל הליכי התכנון וההקמה של פוליסות הביטוח.

    ככל שמדובר על אנשי, משוחררי ופורשי קבע, יש לנו את ההיכרות, הידע והניסיון בעבודה עם קציני ונגדי צה"ל לאורך שנים. כולל פתרון לסוגיות מיוחדות עבורם.

    הידע והניסיון הרב, סייעו לנו גם בכל עולמות של מימוש הזכויות הרפואיות והביטוחיות של עשרות אלפי לקוחות לאורך השנים.

    היתרון האנושי שלנו הוא בזמינות גבוהה ושירות אנושי, בכל צורך או אתגר, וחתירה לבדיקה ובחינת הנושא מול חברת הביטוח.

    ההבדל הוא בנחישות ואיכות השירות, שכן, יש ביטוח תעשה את כל המאמצים הנדרשים למענם. כמו כן, מתוך צורך קיים מהשטח, הקמנו מערך תביעות INHOUSE ייחודי,

    שאינו כפוף או תלוי בחברות הביטוח השונות. מערך התביעות שלנו, מנהל את כל ההתקשרות מול החברה המבטחת, מא' עד ת', עד להכרה מלאה בזכויותיהם הביטוחיות.

    אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם בתי החולים והמכונים המובילים בישראל, ביניהם: הדסה מדיקל, אסותא, מכון מור, ו-"רפאל", בית החולים הפרטי, החדשני והמתקדם בישראל.

    הצלחנו לייסד מערכות יחסים חשובות ולערוך עמם את ההסדרים הנכונים והטובים ביותר, כדי להציע את הבדיקות והאבחונים המתקדמים והמקצועיים ביותר בשוק, עבור מבוטחינו.

     


    חזרה לעמוד הבית

    הסיפור שלי

     

    כבר מעל עשור ששימרית נמצאת בתחום התכנון הפיננסי והביטוח, כשאת תחילת דרכה התחילה בחברת ביטוח גדולה, בתור משווקת פנסיונית.

    הידע הרב והניסיון שרכשה במהלך השנים מביא עימו מקצועיות רבה בכל הקשור לכיסויים ביטוחיים והכרת מערכת הרפואה הפרטית, באופן שמסייע לה להפיק את הערך המקסימלי מהפוליסות הביטוחיות השונות, עבור לקוחותיה.

    שימרית שברשותה ניסיון עשיר של מעל ל-20 שנה בתחום הפיננסי, מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, מקיף והוליסטי, מא' עד ת', החל מייעוץ לגבי הקמה וניהול של קרנות פנסיה, קרנות השתלמות ופוליסות חיסכון, וכלה בייעוץ  ביטוחי, המותאם אישית, לכל לקוח ולקוח ובני משפחתו.

    "ככלכלנית לשעבר ומתכננת פיננסית בהווה, אני סבורה שלא ניתן להפריד בעיה רפואית מבעיה כלכלית. לכן, אני פורשת בפני כל אדם שפונה אליי עקב בעיה רפואית מסוימת, את התמונה המלאה והרחבה ביותר, ומעניקה לו פתרונות רפואיים המשלבים פתרונות כלכליים מתקדמים, צופים פני עתיד", כך מספרת שימרית.

    במהלך השנים האחרונות, שימרית ממשיכה להתפתח ולהתקדם מקצועית באופן שוטף, ואף עברה קורס מיסוי ופרישה ייחודי, שמאפשר לה כיום להעניק ייעוץ מקצועי ועדכני ביותר, בנוגע לתכנון פרישה, למגוון רחב מאוד של לקוחות, יחד עם טיפול בהחזרי מס ומימוש זכויות.

    שימרית בעלת תואר ראשון בכלכלה, רישיון סוכן פנסיוני ממשרד האוצר והינה סוכנת פנסיונית ומתכננת פיננסית בהכשרתה.

     

    תחומי המומחיות שלנו

    ביטוחי בריאות – הכוללים כיסויים רחבים ביותר ובסכומים שלא קיימים בחברות אחרות, ביניהם: תרופות באבחון גנטי, ניתוחים רבים ומורכבים, טיפולי פרימום, שירותי אבחון מהיר ועוד.

    ביטוחי חיים – המותאמים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב רפואי.

    שירותים פיננסים – קופות גמל, קרנות השתלמות, פוליסות חסכון, שנתפרים אישית לכל לקוח.

    שירותים פנסיונים –  מקיפים רבים ומגוונים, ביניהם: קרנות פנסיה, קרנות מנהלים, קרנות השתלמות, ועוד.

    מערך התביעות INHOUSE הייחודי שלנו

    בשנים האחרונות, הקמנו מערך תביעות INHOUSE, שאינו כפוף או תלוי בחברות הביטוח השונות. המערך מנהל עבור לקוחותינו באופן מלא את תיק התביעה מול החברה המבטחת, עד להכרה מלאה בזכויותיכם הביטוחיות, והוא כולל:

    1. סיוע באיסוף המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לכתב התביעה
    2. הפנייה לגורמי מקצוע רלוונטיים, ביניהם: מערך רופאים מומחים לצורך קיום בדיקות רפואיות
    3. קבלת חוות דעת רפואית מקצועית
    4. במידה ותביעתכם תדחה – תתבצע בדיקה יסודית של כתב התביעה ובירור מול החברה המבטחת בנוגע לסיבת הדחייה
    MediCare - חברת כתבי השירות הרפואיים המובילה בישראל

    על מנת להעניק את השירותים הרפואיים הטובים בישראל ללקוחותינו, הקמנו את MediCare, אחת מחברות כתבי השירות הרפואיים המובילות והנחשבות בישראל כיום.

    כתבי השירות של מדיקר, מספקים לכם שירות משלים לביטוח הבריאות הממלכתי, והם כוללים סל שלם של בדיקות, טיפולים, אבחונים ושירותים ייחודים, מתקדמים ומהפכנים, ביניהם:

    רופא עד הבית ואמבולנס פרטי 24/7

    ייעוץ מימוש זכויות רפואיות

    כל בדיקות ההריון הקיימות: שקיפות עורפית, סיסי שלייה, מי שפיר, ועוד.

    כל הבדיקות האבחנתיות, בזמינות כמעט מיידית, ביניהן:  Pet-CT, MRI, CT

    כל זה בעלות כספית שווה לכל נפש, ללא מגבלת גיל, ללא החרגות וללא צורך בחיתום רפואי.

    פרטי התקשורת ושעות פעילות

     

    שימרית פרקש –  סוכנת ביטוח

    נייד 050-685-3450

    משרד 03-511-7086

    פקס 072-244-6898

    מייל office@yeshbit.co.il

    כתובת המצודה 29, אזור, 5800173

     

    שעות פעילות:

     

    ראשון – חמישי    09:00 – 17:00