יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    כל מה שצריך לדעת על היתרונות שיש בביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    כל מה שצריך לדעת על היתרונות שיש בביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    אנשי קבע וגם מי ששירתו בכוחות הביטחון ופרשו נהנים מהטבות משמעותיות מאוד בתחומים רבים ובפרט בכל הקשור לביטוחים חיוניים – ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל ועוד. דאגה לסוגיות הללו היא הרת גורל ומשמעותית מאוד למשפחה, בדיקה יסודית של הזכויות המגיעות לאנשי הקבע, יכולה לחסוך כסף ולאפשר לכם לקבל את מה שמגיע לכם. השלב הראשון הוא קריאה של הכתבה הזו וליצור קשר איתנו, בסוכנות יש ביטוח, כדי לברר מה מגיע לכם וכיצד ניתן לשפר את המצב שלכם.

    עוד תחום שחשוב להקדיש אליו תשומת לב הוא החיסכון לטווח ארוך. הסיבה לכך פשוטה: אמנם באנשים צעירים יחסית, אבל דווקא בגלל זה כדאי להתחיל לתכנן את הפרישה מהעבודה, כלומר לאחר הקריירה השנייה באזרחות, ובעיקר לנצל באופן מושכל את סכומי הכסף שכבר הצטברו אצל מי ששירתו או משרתים במשך שנים רבות בצה"ל ובשאר כוחות הביטחון.

    ביטוחים בהתאמה אישית מדויקת

    הדגש החשוב ביותר כשבוחרים פוליסת ביטוח בריאות לאיש קבע וגם למי שהשתחרר מהצבא לאחר שירות ממושך הוא התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים. חשוב להבין שאמנם אנשי קבע מבוטחים למשל בפוליסה קולקטיבית בתחום הבריאות, אבל לא תמיד ביטוח כזה מכסה את כל התרחישים האפשריים.

    סוכני ביטוח מיומנים עם ניסיון ספציפי בביטוח לאנשי קבע יודעים ליצור את שכבת המגן הנוספת המדויקת, על סמך אופי השירות, הגיל, המצב המשפחתי ופרמטרים רלוונטיים נוספים. באופן דומה כדאי מאוד לתכנן ביטוח חיים בהתאמה אישית מלאה, כשבין השאר נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להגיע למקסימום כיסוי במינימום עלות.

    פתרונות פיננסיים לטווח ארוך בצבא קבע

    אנשי קבע שברשותם סכום כסף פנוי, וגם משוחררים ופורשים שלמשל קיבלו מענק פרישה גבוה ורוצים למנף אותו, יכולים לבחור בין מגוון רחב למדי של פתרונות פיננסיים. אופציה אחת היא הפקדות לקופת גמל, אופציה שנייה היא קרנות השתלמות, אפשר גם לפתוח חיסכון לילדים בתנאים מעולים וכך להבטיח את עתידם, ועוד. הבחירה בין המוצרים השונים, וגם בין המסלולים האפשריים בכל אפיק שכזה, מחייבת בקיאות מקצועית – ולכן ההמלצה היא להיעזר במומחים בתחום.

    דגש חשוב נוסף הוא מיצוי הטבות המס שמעניקה המדינה למי שחוסך לטווח ארוך, וזאת מתוך הבנה שכדאי מאוד להוסיף עוד רובד לפנסיה הבסיסית. כך למשל מעניק תיקון 190 לפורשים הטבות שונות שכדאי מאוד לנצל אותן.

    בין ההטבות העיקריות: פטור ממס רווחי הון על הרווחים מחיסכון בקופות גמל להשקעה, וזאת בתנאי שמושכים את הכסף בצורה של קצבה חודשית לאחר גיל הפרישה מעבודה, וגם פטור על קצבת הפנסיה עצמה – בהתאם לסך משיכות הכספים מהחיסכון הפנסיוני, כולל פיצויי פיטורין ומעניקים שונים, לאורך השנים. בהתאם מומלץ כאמור להתחיל את תכנון הפרישה מוקדם ככל האפשר – וכך להגיע לפנסיה עם מקסימום משאבים כספיים.

    חשוב לדעת: רק ביטוח הבריאות של יש ביטוח מגן עליכם

    אנשי קבע, משוחררים ופורשים רבים, מכוסים בביטוח בריאות של צוות. ובכן, זהו ביטוח בריאות שכולל חסרונות רבים שאותם נוכל לפרט. למשל, ביטוח הבריאות הוא קבוצתי וקולקטיבי ועלול להשתנות מפעם לפעם ולהתעדכן, בהתאם לקביעה שרירותית של חברת הביטוח. האם אתם רוצים לחיות בתנאים של חוסר וודאות? מעטים יודעים אבל קיימת השתתפות עצמית של 6,000 שקל בסעיף הניתוחים, בעת רכישת פוליסת ביטוח צוות לאנשי קבע, משוחררים ופורשים. כלומר, ייתכן ששילמתם מעט יותר בזול על הביטוח, אבל כשהזדקקתם לו שילמתם על כך ביוקר רב. ואלה רק חלק מהחסרונות של ביטוח צוות, כל סעיף התרופות שמחוץ לסל הבריאות, הוא נחות משמעותית לעומת הביטוחים של יש ביטוח. אז צרו איתנו קשר בתחתית העמוד ותבדקו מה אנחנו יכולים להציע לכם.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך