יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    ביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    "יש ביטוח" מתמחה מזה שנים במגזר אנשי הקבע וכוחות הביטחון.

    אנשי הקבע מחזיקים כיום ביטוחים קבוצתיים אשר נבנו באופן כללי מבלי להתחשב ברמה הפרטנית של כל אחד ואחת, באופי עבודתו, סטטוס משפחתו וכו'.

    אותם ביטוחים גם לא תמיד מעודכנים לצרכי השוק הנוכחים וההתפתחות הטכנולגית הקיימת בשוק וכתוצאה מכך ישנו חוסר ביטוחי משמעותי בחלק מהביטוחים הקיימים לאנשי הקבע.

    ביטוח נסיעות לחו

    ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי קבע, משוחררים ופורשים – הטבות לעמיתי חבר

    משרתי קבע? גמלאי כוחות הביטחון? מתכננים נסיעה לחו"ל לכל מטרה? יש ביטוח מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים טובים מאלה של עמיתי חבר.

    אצלנו בסוכנות הביטוח "יש ביטוח", תוכלו למצוא מגוון רחב של פוליסות נסיעה לחו"ל המתוכננות ומוקמות עבורכם בהתאמה אישית מלאה. סוכנות יש ביטוח היא מומחית בתנאים המיוחדים שלה לאנשי ופורשי קבע ומצליחה לתת תחרות מצוינת לעמית חבר בביטוחי נסיעות לחו"ל. הייחודיות שלנו היא גם בפתרון למצבים בריאותיים מורכבים ומחלות קשות, פעמים רבות אנחנו מצליחים לאפשר קבלה לביטוח טיולים, עבור מי שסובלים ממחלות כרוניות.

    אנחנו ביש ביטוח מצאנו אפשרות לתת תנאים טובים יותר משל ביטוח נסיעות לחו"ל של חבר. סוגי הביטוח שאנחנו מציעים טובים יותר לאנשי קבע ממרבית ההצעות של ארגון חבר. לכן מומלץ מאוד לכל עמיתי חבר לבדוק את ביטוח נסיעות לחו"ל שאנחנו מציעים בחברת יש ביטוח.

    כסוכנות ביטוח המתמחה בהליכי תכנון והקמה של כל סוגי פוליסות הבריאות למשרתי צבא הקבע וכוחות הביטחון, אנחנו ב- יש ביטוח, עוסקים בין היתר גם בהליכי תכנון והקמה של ביטוחי נסיעות לחו"ל לאנשי קבע ופורשים לגמלאות. מוצרי ביטוח אלו מוקמים על ידינו בהתאמה מלאה לכל מאפייני הנוסע/ת והנסיעה, והם משלבים בתוכם מגוון רחב של כיסויים ביטוחיים העומדים לרשותכם לאורך כל תקופת שהייתכם בחו"ל.

    יש ביטוח נסיעות לכל מטרת נסיעה הטבות לעמיתי חבר

    אצלנו, אנשי הקבע והפורשים לגמלאות, נהנים מביטוחי נסיעות לחו"ל המותאמים לכל מטרת נסיעה ולכל יעד נסיעה מתוכנן, בין אם מדובר בטיול תרמילאים או טיול המשלב בתוכו פעילויות ספורט אתגריות ובין אם מדובר בטיולי משפחות לחו"ל למטרות נופש וחופשה.

    יש ביטוח נסיעות לכל גיל ולכל מצב רפואי בתנאים מעולים לעמיתי חבר

    רק אצלנו ב-יש ביטוח, תוכלו להבטיח לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לכל נוסע/ת, בכל גיל ולכל מצב רפואי, לרבות, ביטוחי נסיעות לחו"ל לאנשי קבע ופורשים המתמודדים עם מצבים רפואיים מורכבים ו/או מחלות כרוניות כאלו ואחרות.

    יש ביטוח נסיעות עם מרכיבי כיסוי מורחבים לעמיתי חבר

    ביטוחי הנסיעות שלנו לאנשי קבע ופורשים לגמלאות, משלבים בתוכם מגוון רחב של כיסויים ביטוחיים המאפשרים לכם ליהנות מ-"שקט נפשי" לאורך כל שלבי הנסיעה, וזאת בנוסף ליתרונות השירות הממתינים לכם אצלנו, וביניהם:

    • הליכי תכנון והקמה של פוליסת נסיעות בהתאמה מלאה למאפייני הנוסע והנסיעה
    • קבלת טיפול רפואי בחו"ל מבלי להוציא כסף מהכיס באמצעות כרטיס PASSPORTCARD
    • מוקד ייעוץ רפואי בשפה העברית ב-SKYPE במתכונת פעילות של 24/7
      ויתרונות שירות נוספים ההופכים אותנו לסוכנות הביטוח המובילה בישראל בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל לכל נוסע, בכל גיל ובכל מצב רפואי

    יתרון בולט לעומת ארגון חבר: פתרונות ביטוח לאנשי קבע עם מורכבות רפואית

    יש ביטוח מבינה כי לא כל האנשים נולדו שווים. לצערנו, ישנם מצבים של בריאות שאינה תקינה. לכן, נדרשת אבחנה מקצועית ומדוקדקת ויש להתאים את ביטוח הנסיעות לצרכים השונים של האנשים. היתרון הבולט של יש ביטוח היא ביכולת להתאים את ביטוח הבריאות, כמעט לכל מצב רפואי. לכן אנחנו יכולים להעניק לעמיתי חבר, ביטוח טיסות ובריאות חו"ל שכולל מענה גם לחולים במחלות שונות.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף לשירותכם

      סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
      וותק וניסיון
      ביטוח בריאות בהתאמה אישית
      ביטוח בהתאמה אישית
      סוכנוץ ביטוח מורשה
      סוכנות ביטוח מורשה
      מקצועיות גבוהה
      מקצועיות גבוהה