יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    מערך התביעות של יש ביטוח

    מערך התביעות של יש ביטוח

    מתמודדים עם מחלה קשה או מצב רפואי מורכב? נפגעתם או נפצעתם בתאונה מכל סוג? זה הזמן לדעת הכול על תחום מימוש זכויות רפואיות.

    תביעות מול חברות ביטוח

    תביעות מול חברות ביטוח

    מתמודדים עם סירוב או דחיית תביעת ביטוח אותה הגשתם לאחת מהחברות המבטחות? אתם לא לבד! אנחנו בסוכנות הביטוח "יש ביטוח" נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונעשה הכול על מנת למקסם את סיכויי קבלת התביעה ומימוש מלוא זכויותיכם הביטוחיות!

    כל אחד ואחת מאיתנו רוכש פוליסת ביטוח כזו או על אחרת על מנת, שברגעי האמת חברת הביטוח תעמוד לצידו ותעמיד לרשותו את מלוא זכויותיו הביטוחיות. בחלק לא מבוטל מהמקרים, תביעות ביטוח המוגשות למטרות שיפוי ו/או קבלת פיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה ונסיבות המקרה הביטוחי בגינו הן מוגשות, נדחות על ידי החברות המבטחות המתנערות מאחריות ומסרבות להכיר בכתב התביעה מסיבה כזו או אחרת. במצבים אלו, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם מנהלים את הליך התביעה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם!

    יש ביטוח – סוכנות ביטוח המתמחה בהליכי ניהול תביעות מול חברות הביטוח

    אנחנו בסוכנות הביטוח יש ביטוח, מאפשרים לכלל לקוחותינו ולכלל המבוטחים המתמודדים עם סירוב ו/או דחיית תביעת ביטוח, להסתייע במערך התביעות הייחודי הפועל בחברתנו. מערך ייחודי זה הוקם על מנת לאפשר גם לכם לקבל את המגיע לכם וכל זאת מבלי לגרוע או לוותר על אף זכות ביטוחית העומדת לרשותכם בהתאם לתנאי הפוליסה והמקרה הביטוחי בגינו הגשתם את כתב התביעה.

    מערך התביעות הייחודי שלנו, מספק מענה מקצועי באופן הניהול והטיפול בכתב התביעה, כאשר הניסיון המעשי העומד לרשותנו בתחום תביעות הביטוח, יאפשר גם לכם להגדיל את סיכויי קבלת התביעה. לאורך השנים, טיפלנו במאות תביעות ביטוח והובלנו הצלחות רבות בתחום זה.

    שירותי המערך הייחודי לתביעות ביטוח

    שירותי מערך התביעות שלנו מבוססים על כל אחד מהיתרונות המעשיים ההופכים אותנו לסוכנות הביטוח המובילה בישראל בתחום ניהול תביעות ביטוח, וביניהם:

    • היכרות מעמיקה עם ענף הביטוח ותחום ביטוחי הבריאות בפרט
    • אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לנו לקדם את הליכי התביעה אל מול החברות המבטחות
    •  הקשר הרציף שלנו עם מאגר של רופאים מומחים
    • ניסיון ומקצועיות בהבנה מלאה לאופי הגשת תביעה נכון

    יתרונות אלו ונוספים מאפשרים לנו בין היתר לבדוק את אופן הגשת כתב התביעה, לבצע בירור מקיף בנוגע לסיבה בגינה נדחתה תביעתכם, להפנות אתכם לרופאים המובילים בתחום הרלוונטי לכתב התביעה לצורך קבלת חוות דעת רפואית-מקצועית ולנהל את כל הליך התביעה אל מול החברה המבטחת עד למימוש מלא של זכויותיכם הביטוחיות.

    חברת הביטוח דחתה את תביעתכם? יש לנו פתרון מקיף עבורכם! צרו איתנו קשר עוד היום

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף לשירותכם

      סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
      וותק וניסיון
      ביטוח בריאות בהתאמה אישית
      ביטוח בהתאמה אישית
      סוכנוץ ביטוח מורשה
      סוכנות ביטוח מורשה
      מקצועיות גבוהה
      מקצועיות גבוהה