יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    ביטוח לאנשי קבע, משוחררים ופורשים

    "יש ביטוח" מתמחה מזה שנים במגזר אנשי הקבע וכוחות הביטחון.

    אנשי הקבע מחזיקים כיום ביטוחים קבוצתיים אשר נבנו באופן כללי מבלי להתחשב ברמה הפרטנית של כל אחד ואחת, באופי עבודתו, סטטוס משפחתו וכו'.

    אותם ביטוחים גם לא תמיד מעודכנים לצרכי השוק הנוכחים וההתפתחות הטכנולגית הקיימת בשוק וכתוצאה מכך ישנו חוסר ביטוחי משמעותי בחלק מהביטוחים הקיימים לאנשי הקבע.

    פתרונות פיננסיים לאנשי קבע

    פתרונות פיננסיים לאנשי קבע

    משרתי צבא הקבע? רוצים להשקיע את כספכם בחוכמה ולהבטיח לעצמכם מגוון רחב של יתרונות פיננסיים לאורך כל תקופת החיסכון? יש לנו פתרונות פיננסיים אטרקטיביים בשבילכם…

    אנחנו בסוכנות הביטוח – יש ביטוח, עוסקים ומתמחים בתחום התכנון הפיננסי ותחום החיסכון הפנסיוני, ומאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות פיננסים המותאמים עבורם באופן פרטני ובאמצעות מסלולי חיסכון שונים לטווח הקצר והארוך.

    בין יתר המוצרים הפיננסיים המוצעים על ידינו לציבור משרתי צבא הקבע, תוכלו למצוא:

    חיסכון מנוהל

    מסלולי חיסכון לטווח הקצר והבינוני המיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים להשקיע את כספם הפנוי במגוון רחב של אפיקי השקעה בשוק ההון וליהנות מפוטנציאל ממשי ליצירת תשואות רווח משמעותיות בהשוואה לכל מסלולי החיסכון הבנקאיים.

    קופת גמל להשקעה

    מוצר חיסכון חדש יחסית המיועד למטרות חיסכון באפיקי השקעה מניבי תשואה עם אפשרות לשינוי דינמי של מסלול ההשקעה לאורך תקופת החיסכון.

    קופת גמל פנסיונית

    מסלול חיסכון פנסיוני המאפשר לכם בין היתר ליהנות מדמי ניהול נמוכים בהשוואה לקרנות פנסיה ואפיקי חיסכון פנסיוניים אחרים.

    קרנות השתלמות

    מוצר חיסכון לטווח הקצר והבינוני המאפשר לכם בין היתר ליהנות מפטור מלא ממס בעת פירעון הקרן בהתאם למועדי המשיכה האופציונאליים העומדים לרשותכם.

    יש ביטוח מציגה: פתרונות פיננסיים לכל חוסך/ת בהתאמה אישית מלאה

    על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ממשרתי צבא הקבע שביניכם, ליהנות מהפתרון הפיננסי הנכון ביותר עבורו, אנחנו בסוכנות הביטוח – יש ביטוח, מקפידים על הליכי תכנון והקמה של מוצרי חיסכון המותאמים באופן פרטני לכל חוסך/ת, במסגרתם אנו מקיימים מבדק פיננסי שמטרתו לבחון יחדיו את צרכי החיסכון ומטרותיו, תקופת החיסכון הנדרשת וסכומי הכסף העומדים לרשותכם למטרות חיסכון לאורך כל התקופה.

    בנוסף, אנו מאפשרים לציבור החוסכים באמצעותנו, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות המבוססים על המערכות הטכנולוגיות המתקדמות בהן אנו עושים שימוש ועל המימד האנושי המאפיין את פעילותינו בענף הביטוח והפיננסים כאחד.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף לשירותכם

      סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
      וותק וניסיון
      ביטוח בריאות בהתאמה אישית
      ביטוח בהתאמה אישית
      סוכנוץ ביטוח מורשה
      סוכנות ביטוח מורשה
      מקצועיות גבוהה
      מקצועיות גבוהה