יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    שירותים רפואיים מתקדמים

    שירותים רפואיים מתקדמים

    שירותים רפואיים מתקדמים הם הגדרה כוללת למגוון רחב של טיפולים ושירותים רפואיים המשלבים בתוכם ייעוץ רפואי ו/או התערבות רפואית, לרבות, בדיקות אבחנתיות, טיפולי רפואה מונעת, הליכים כירורגיים קטנים, טיפולי רפואה שיקומית ועוד.

    רופא עד הבית: מהו השירות ומה היתרונות שלו למבוטחים?

    רופא עד הבית: מהו השירות ומה היתרונות שלו למבוטחים?

    "רופא עד הבית", הוא שירות שבמסגרתו אנחנו נהנים מזמינות של רופא בהזמנה טלפונית לאורך כל שעות היממה. לא רק, שינויים טכנולוגיים מעודדים ומגבירים את הצורך של רבים בנוחות ושירותיות. אם חשוב לנו שהמוצר או החבילה שהזמנו יגיעו עם שליח, מדוע שלא תהיה לנו את האפשרות לקבל שירותי רפואה כאלה? כולנו רוצים איכות חיים טובה יותר ואיכות כזו ניתנת עם שירותי רפואה מיוחדים.

    אם בעבר התרגלנו להגיע לקופות ובתי החולים להתייבש בתור, ולקוות לקבל טיפול ראוי ומקצועי. רופא יכול להגיע עד אליכם, כך מונעים הדבקה ומאפשרים לקבל יחס אישי ומקצועי מהשורה הראשונה, בעלות סבירה ושווה לכל נפש.

    אם השירות נחשב ככזה שמיועד רק למעמד הגבוה או לאנשים מבוגרים ו/או עם בעיות רפואיות, אנחנו רואים היום מגמה שהולכת ומתגברת בשנים האחרונות, של עלייה יותר ויותר בשימוש בשירות רופא עד הבית שמגיע אף למקום העבודה של המבוטחים, והקורונה רק האיצה מגמה זו, שצפויה להישאר גם הרבה אחריה.

    מה כולל כתב שירות רופא עד הבית ב-יש ביטוח?

    • ביקור רופא פרטי בבית המבוטח 24/7, ללא הגבלה על מספר ביקורים לאורך כל ימות השנה
    • הרופאים המובילים והמקצועים ביותר בישראל בעלי המכשור הרפואי המתקדם ביותר
    • שירותי רפואה ללא תורים והמתנות בזמינות כמעט מיידית מרגע הפניה

    מהם היתרונות של השירות?

    הקטנת סיכון הידבקות במחלות – מעצם טיבם בתי חולים ומרפאות כוללים סיכון לא מועט להידברות בחיידקים ווירוסים רבים, שנמצאים באותם המקומות. שירות רופא עד הבית מסייע להפחית משמעותית את הסיכון להידבקות במחלות וזיהומים שונים, ומעניק שקט נפשי למטופל שיכול להתרכז בהחלמה ממחלתו ולא לחשוש מפני הידבקות באחרת.

    הזמנת רופא לכל אזורי הארץ – במקום לחכות לקביעת תור, הליכה למוקד או המתנה ארוכה לרופא בקופת החולים, רופא יגיע אליכם עד הבית.

    במקרה חירום קיים שירות פינוי באמבולנס פרטי – במידת הצורך במידה והרופא מחליט על פינוי לבית החולים, קיים שירות הפועל בתיאום לשם פינוי באמבולנס פרטי. הרעיון הוא שהמטופל יהיה בהשגחה רציפה של צוות רפואי וכי הרופא המגיע, יוכל לעדכן בדיוק את הצוות באבחנה. בדרך כזו איכות השירות למטופל היא בסטנדרטים גבוהים יותר. זאת בהשוואה לרופא קופת חולים שמפנה לבית החולים בהגעה עצמאית.

    נוחות – זמינות לאורך כל שעות היממה, אם חלילה התעוררתם עם כאבים באמצע הלילה, ניתן לא פעם לחסוך את ההגעה למיון, שהיא חוויה לא פשוטה ומלחיצה עבור רבים.

    פתרון מצוין לגיל השלישי – מבוגרים לא ששים להגיע למרפאות ובתי חולים, במיוחד בחורף ובזמנים של מגיפות (כמו קורונה), בגלל הסיכון המוגבר עבורם. שירות רופא עד הבית חוסך מהם את החשש להידבקות ואת הקושי שיש לחלקם, בהתניידות למרפאות ובתי החולים.

    ליווי מקצועי רפואי בעת קריאה של איש מבוגר לעזרה – לא מעט בנים ובנות להורים מבוגרים, לפעמים נקראים על ידם באמצע הלילה, במטרה לסייע להם במצבים רפואים שונים. שירות רופא עד הבית מאפשר להם להיעזר במהלך הקריאה בגורם רפואי מקצועי, שיוכל לספק מענה מיידי ומהיר ויכול לתת תחושת ביטחון טובה יותר, כשהוריהם נבדקים ע"י גורם מקצוע מיומן שזמין 24/7.

    חסכון בזמן יקר ערך – שירות רופא עד הבית מסייע למנויים עליו, לחסוך זמן יקר בהתניידות לבתי החולים והמרפאות ובהמתנה הארוכה בתור. כיום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של ניהול זמן נכון וטוב יותר, על מנת שיספיקו לשלב בין עבודה, משפחה חברים והנאות אחרות. שירות רופא עד הבית חוסך את הטרטור שבהגעה לאותן מרפאות, דבר שנכון על אחת כמה וכמה, להורים לילדים שלא מעטים מהם נאלצים להגיע באופן תכוף לרופאים.

    האם רופא עד הבית יכול להעניק מרשמים לתרופות?

    כן. השירות ניתן רק למי שהוסמך לרפואה בישראל. כך שיש לו את כל הסמכויות שיש לרופא רגיל בקופת החולים או במוקד רפואה דחופה. הוא יכול להעניק תרופות בתחום הידע והמומחיות שלו. במקרה הצורך הרופא מפנה לבית חולים עם טופס 17. מי שמנויים על שירות פינוי באמבולנס פרטי, דרך כתב שירות, יכולים לשלב בין רופא עד הבית והזמנת פינוי באמבולנס פרטי.

    כתב השירות מאפשר לכלל המבוטחים המחזיקים בו להסתייע בשירותי הזמנת רופא פרטי לצרכי קבלת טיפול רפואי בבית ו/או במקום העבודה. כל זאת ללא עלות נוספת מעבר לדמי ההשתתפות הסמליים הנקובים. כיסוי ביטוחי מורחב זה, מציע יתרונות לאוכלוסיות המתקשות להגיע לקופות החולים ו/או בתי החולים לצורך קבלת טיפול רפואי. כך לדוגמה השירות מתאים, בני ובנות הגיל השלישי, בעלי מוגבלויות פיזיות ואנשים המתמודדים עם מצבים רפואיים מורכבים ו/או מחלות כרוניות/קשות. יחד עם זאת, כתב השירות, מהווה כיסוי ביטוחי אופטימאלי גם למשפחות עם ילדים קטנים ולנשים וגברים המעוניינים לייעל את זמנם ולהבטיח לעצמם טיפול רפואי מקצועי במועד הרצוי להם בבית או במשרד.

    למידע נוסף, לחצו כאן

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף לשירותכם

      סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
      וותק וניסיון
      ביטוח בריאות בהתאמה אישית
      ביטוח בהתאמה אישית
      סוכנוץ ביטוח מורשה
      סוכנות ביטוח מורשה
      מקצועיות גבוהה
      מקצועיות גבוהה