יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    שירותים רפואיים מתקדמים

    שירותים רפואיים מתקדמים

    שירותים רפואיים מתקדמים הם הגדרה כוללת למגוון רחב של טיפולים ושירותים רפואיים המשלבים בתוכם ייעוץ רפואי ו/או התערבות רפואית, לרבות, בדיקות אבחנתיות, טיפולי רפואה מונעת, הליכים כירורגיים קטנים, טיפולי רפואה שיקומית ועוד.

    שירותים רפואיים מתקדמים

    חשיבותם של השירותים הרפואיים המתקדמים, נובעת מהצורך בביצוען של בדיקות אבחנתיות לצרכי גילוי מוקדם של מחלות שונות, כאשר גילוי מוקדם ידוע כאחד מהגורמים המשפיעים ביותר על סיכוי הריפוי. בנוסף, תחום הטיפולים והשירותים האמבולטוריים, מיועד לצרכי היוועצות עם רופא מומחה במגוון רחב של תחומי רפואה שונים, וזאת לצרכי התאמת סוג הטיפול המותאם ביותר למצבכם הרפואי.

    ביטוח מסוג זה כולל בין היתר כיסוי ביטוחי לצרכי קבלת טיפולים/שירותים מתקדמים ברפואה פרטית כגון:

    • בדיקות רפואיות אבחנתיות
    • בדיקות הריון
    • טיפולי פיזיותרפיה
    • התייעצות עם רופא מומחה
    • בדיקות סקר גילוי סרטן
    • בדיקות סקר מנהלים
    • רופא מלווה אישי בעת גילוי מחלה
    • טיפולי רפואה משלימה

    מספר 1 במקצועיות

    שנות ניסיון

    בדיקות וייעוצים רפואיים בשנה

    יש ביטוח מציגה: שירותים רפואיים מתקדמים בכל מצב רפואי

    אף על פי שחלק מהשירותים הרפואיים האמבולטוריים מוצעים לכם ללא עלות כספית באמצעות ביטוח הבריאות הממלכתי ו/או במסגרת מסלולי שב"ן (שירותי בריאות נוספים) המוצעים לכם על ידי קופות החולים השונות, קיימת חשיבות רבה לרכישתו של ביטוח אמבולטורי המאפשר לכם להסתייע במגוון רחב של טיפולים ושירותים רפואיים אמבולטוריים במידת הצורך.

    מרכיבי כיסוי נוספים אותם ניתן להתאים (ללא החרגות) למצבו הרפואי של המבוטח/ת, לרבות, מקרים בהם המבוטח/ת מתמודד עם מחלות שונות כגון: מחלות לב, סכרת, מחלות סרטן, מחלות ריאומטיות ומחלות נוספות ו/או למבוטחים המתמודדים עם מצבים רפואיים מורכבים כגון: אפילפסיה, שבץ מוחי, טרשת נפוצה, נכות וכדומה.

    בדומה לכל מוצר ביטוח אחר המוצע על ידינו ב-יש ביטוח בתחום ביטוחי הבריאות, גם מוצרי הביטוח האמבולטוריים המוצעים על ידינו, מבוססים על הליכי תכנון והקמה המותאמים לצרכיכם הביטוחיים, גילכם, מצבכם הבריאותי, תחום עיסוקכם העיקרי וגורמי הסיכון הבריאותיים אליהם אתם חשופים.

    חשוב לנו שתדעו: ביטוח אמבולטורי ב-יש ביטוח, מאפשר לכם להסתייע בכיסוי הביטוחי הרחב ביותר למטרות קבלת שירותי רפואה מתקדמים, בדיקות אבחנתיות מתקדמות מסוגן, ייעוץ עם רופאים מומחים וקבלת טיפולים מונעים, וכל זאת בעלות חודשית אטרקטיבית ובהשתתפות עצמית סמלית.

    סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
    וותק וניסיון
    ביטוח בריאות בהתאמה אישית
    ביטוח בהתאמה אישית
    סוכנוץ ביטוח מורשה
    סוכנות ביטוח מורשה
    מקצועיות גבוהה
    מקצועיות גבוהה