יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    מהם היתרונות של ביטוח הבריאות הפרטי, שאפשרו לו לתפוס את מקום הביטוח הקולקטיבי?

    מהם היתרונות של ביטוח הבריאות הפרטי, שאפשרו לו לתפוס את מקום הביטוח הקולקטיבי?

     

    במשך שנים הפרקטיקה שהייתה נהוגה בתחום ביטוחי הבריאות לאנשי, משוחררי ופורשי הקבע ובמקומות עבודה שונים, הייתה הענקת כיסוי ביטוח קולקטיבי, (קבוצתי) זהה, לכל החברים באותו ארגון.

    היתרונות המרכזיים שהביאו את מקומות העבודה ואת אנשי, משוחררי ופורשי הקבע לבחור בביטוחים הקולקטיבים, היו המחיר הזול והיעדר הצורך בחיתום רפואי והצהרת בריאות.

    ביטוחי הבריאות הקולקטיבים של אנשי, משוחררי ופורשי הקבע של ארגוני "חבר" ו-"צוות", העניקו בעבר למבוטחים תנאים מעולים וכיסויים רחבים ביותר, היות וחברות ביטוח רבות "קפצו" על ההזדמנות לבטח כמות משמעותית של עמיתים יחד, והיו מכונות ללכת לקראת הארגונים באופן משמעותי.

    נתוני הרווחיות הלא מחמיאים שהציגו הביטוחים הקולקטיביים בשנים האחרונות, והביקוש ההולך ופוחת לביטוחים אלו מצד ארגונים רבים, עקב אי הודאות שהם כוללים שנבעה מחשיפתם לשינויים בסיום ההסכם, לצד שדרוג ועדכון הביטוח האיטי, שנעשים רק כל כמה שנים, גרמו לארגונים רבים להפסיק לבטח את עמיתיהם בביטוח בריאות קולקטיבי, והביאו את העמיתים לבטח את עצמם לבד, בביטוח בריאות פרטי וחדשני.

    ביטוח הבריאות הקולקטיבים בשנים האחרונות, לאט לאט מפסיקים מלהיות רלוונטים, היות והם ולא התאימו את עצמם לקצב השינויים המהיר והדינמי בשוק הביטוח, לצד הרעת התנאים, שלעיתים נעשית בביטוחים אלו, בסיום ההסכם.

     

    ביטוח הבריאות הפרטי של "יש ביטוח" מעניק לכם את הכיסויים הרחבים ביותר, ללא מגבלת זמן עם התעדכנות טכנלוגית ושדרוגים תכופים

     ביטוח הבריאות הפרטי, המותאם אישית של "יש ביטוח", שמאפשר לתכנן ולהתאים לכל מבוטח באופן אישי את מוצרי הביטוח והפוליסות המתאימים לו, בהתאם לצרכיו המשתנים, בכל גיל ובכל מצב הרפואי, כולל כיסויים נרחבים באופן משמעותי לעומת הביטוחים הקולקטיבים של "חבר" ו-"צוות". הפוליסות של ארגונים אלה, אלו אף כוללות ביטוח לתקופה קצובה של 5 ו-7 שנים, בסופה העמיתים, חשופים להרעה בתנאים.  לעומת זאת, הביטוח הפרטי של "יש ביטוח", הינו לכל החיים עם התעדכנות טכנלוגית ושדרוגים תכופים.

    נדמה, שהביטוחים הקולקטיביים, שמעניקים הארגונים השונים, אשר נבנו באופן כוללני, מבלי להתחשב באופן אישי ופרטני בכל אדם ואדם, בצרכיו המשנתים, אופי עבודתו, מצב משפחתו ועוד, הולכים ונהיים פחות רלוונטים, לעידן הדינמי החדש בתחום הבריאות. בשנים הבאות ביטוחי הבריאות הפרטיים העדכניים והמתקדמים טכנולוגית, כמו של "יש ביטוח" יתפסו יותר ויותר את מקומם של הביטוחים הקולקטיבים, במטרה להעניק לאנשי, משוחררי ופורשי הקבע, את הפתרון הטוב, המקצועי, והמשתלם ביותר, וכל זה במחיר שווה לכל כיס, ועם השירות הכי אישי שיש.

     

    השוואה בין ביטוח הבריאותי הקולקטיבים של "חבר" ו-"צוות" לביטוח הפרטי של "יש ביטוח"

    על מנת להראות לכם באופן מוחשי, את השינויי שחל בשוק ביטוחי הבריאות ואת הכדאיות ההולכת ופוחתת עבור ארגונים ואנשים פרטיים לבחור בביטוחי הבריאות הקולקטייבים של "חבר" ו-"צוות", הכנו עבורכם טבלה מיוחדת, שמשווה בין הביטוחים של "חבר" ו-"צוות" לעומת ביטוח הבריאות הפרטי, המותאם אישית של "יש ביטוח":

    הכיסויביטוח לעמיתי "צוות" ע"י הפניקס ביטוח הפניקס עבור עמיתי "חבר" פוליסה פרטית ע"י יש ביטוח
    תרופות שלא בסל 2,000,000 לכל תקופת הביטוח 4,000,000 ₪ לכל תקופת הביטוח 1,000,000 ₪ – מתחדש כל שנה
    טיפולים מיוחדים בחו"ל תקרה של 1.24 מיליון ₪ תקרה של 1.2 מיליון ₪ ללא תקרה כספית, כל העלות מכוסה
    תרופות באבחון גנטי בהתאמה אישית לא קיים לא קיים כיסוי לתרופות באבחון גנטי בהתאמה אישית של אונקוטסט טבע, שמרחיב בעוד 2,000,000 ש"ח את סעיף התרופות שמחוץ לסל ובעוד 1,000,000 ₪ לתרופות לסרטן.
    השתלות בהסדר – אין תקרה, לא בהסדר תקרה של 4.65 מיליון בהסדר – אין תקרה, לא בהסדר תקרה של 4.5 מיליון בהסדר – אין תקרה, לא בהסדר תקרה של 4.7 מיליון
    טיפולי פרימיום לא קיים לא קיים כיסוי עבור טיפולים רפואיים וטכנולוגיות חדשניות בארץ ובחו"ל כגון: טיפול בתא לחץ, זריקות ,PRP קסדה לטיפול באלצהיימר וטיפולים מתקדמים נוספים.
    ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל השתתפות עצמית בגובה 20% מעלות הניתוח עד תקרה של 6,000 ש"ח השתתפות עצמית בכל ניתוח בעלות של2,000 ₪ ומעלה מתוך רשימת רופאים שבהסדר ללא השתתפות עצמית וללא תקרה מתוך רשימת רופאים שבהסדר
    אבחון מהיר לא קיים לא קיים שירות אבחון מהיר באסותא לרבות כל הבדיקות האבחנתיות
    אמבולטורי כיסויים מקובלים לכיסוי זה לאיש הקבע - כיסויים מקובלים למשפחתו הכיסוי מופחת ותלוי קופ"ח, לאשת קבע כיסוי הריון עד 60% מההוצאה בפועל בלבד כיסויים מקובלים גם לאיש הקבע וגם למשפחתו לא תלות בקופ"ח ·ניתן לרכוש כתב שירות של Medicare ולהרחיב את הכיסוי
    תום ביטוח הביטוח מסתיים כעבור 7 שנים בסיום התנאים יכולים להשתנות לרעה (כפי שקרה בשינוי האחרון) הביטוח מסתיים כעבור 5 שנים וניתן להרע את התנאים (כפי שקרה בשינוי האחרון) ביטוח לכל החיים עם התעדכנות טכנולוגית

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך