יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח נסיעות לחו

    ביטוח נסיעות לחו"ל

    ביטוח נוסעים לחו"ל עולה לכותרות מדי שנה בשנה עם בוא הקיץ. ומה הפלא, מספר הישראלים היוצא לחו"ל מדי שנה מוערך ב- 500 אלף ואף יותר

    ביטוח נסיעות לחו

    ביטוח נסיעות לחו"ל לכל מצב רפואי

    סוכנות הביטוח יש ביטוח מציגה: ביטוח נסיעות לחו"ל בכל מצב רפואי

    מתמודדים עם מצב רפואי מורכב ומתקשים למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם למצבכם? אצלנו תוכלו להבטיח לעצמכם פתרון ביטוחי לרוב המצבים הרפואיים.

    עד היום, ביטוחי נסיעות לחו"ל עבור אוכלוסיות המתמודדות עם מצבים רפואיים מורכבים או מחלות כרוניות כאלו ואחרות, היוו מוצר ביטוחי סטנדרטי המיועד לכל נוסע/ת ללא קשר למצבו הרפואי, ולכן, מוצרי ביטוח אלו אינם כללו בתוכם כיסויים ביטוחיים המותאמים למצבו הרפואי ו/או מחלתו של הנוסע/ת.

    ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים

    מהיום, כל נוסע/ת המתמודד עם מצב רפואי מורכב ו/או מחלה קיימת, יכול להבטיח לעצמו כיסוי ביטוחי מלא המותאם למצבו הרפואי או מחלתו, וכל זאת באמצעות הפתרון הביטוחי הייחודי הממתין לכם אצלנו בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל.

    יש ביטוח – יש פתרון ביטוחי מלא לכל מצב רפואי

    רק אצלנו ב- יש ביטוח, תוכלו למצוא מענה ביטוחי מלא לצרכי תכנון והקמה של מוצרי ביטוח נסיעות לחו"ל המיועדים לאוכלוסיות המתמודדות עם מצבים רפואיים מורכבים ו/או מחלות כרוניות. מוצרי הביטוח הייחודיים שלנו בתחום זה מאפשרים לכל נוסע, בכל מצב רפואי, לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ללא החרגות ועם כיסוי ביטוחי מלא המותאם למצבו.

    ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים הינו מוצר ביטוחי ייחודי המיועד בין היתר לאילו מביניכם המתמודדים עם מחלות כגון: סכרת, סרטן, מחלות לב, מחלות ריאומטיות, אסטמה, מחלות כבד, מושלתי כליה, מטופלי דיאליזה, חולי ALS ומחלות נוספות, וזאת לצד נוסעים המתמודדים עם מצבי נכות ומצבים רפואיים מורכבים. כמו כן, מוצר ביטוחי זה מיועד לנשים בהריון עד שבוע 32 במסגרת כיסוי ביטוחי מלא.

    חשוב לנו שתדעו: כל אחת מהפוליסות שלנו בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל בכל מצב רפואי, מתוכננת ומוקמת באופן פרטני התואם את מצבו הרפואי ו/או מחלתו של הנוסע/ת, וזאת בנוסף ליתרונות הביטוחיים המוצעים על ידינו בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל, וביניהם:

    • קבלת טיפול רפואי בחו"ל מבלי להוציא כסף מהכיס באמצעות כרטיס PASSPORTCARD
    • מוקד ייעוץ רפואי בשפה העברית ב-SKYPE במתכונת פעילות של 24/7

    ויתרונות שירות נוספים ההופכים אותנו לסוכנות הביטוח המובילה בישראל בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל בכל מצב רפואי.

    * הפוליסה כפופה לחיתום רפואי מול חברת הביטוח

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      מידע נוסף לשירותכם

      סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
      וותק וניסיון
      ביטוח בריאות בהתאמה אישית
      ביטוח בהתאמה אישית
      סוכנוץ ביטוח מורשה
      סוכנות ביטוח מורשה
      מקצועיות גבוהה
      מקצועיות גבוהה