יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    מערך התביעות של יש ביטוח

    מערך התביעות של יש ביטוח

    מתמודדים עם מחלה קשה או מצב רפואי מורכב? נפגעתם או נפצעתם בתאונה מכל סוג? זה הזמן לדעת הכול על תחום מימוש זכויות רפואיות.

    מערך תביעות לצורך מימוש זכויות רפואיות

    זכויות רפואיות הן הגדרה כוללת ורחבה לכל סוגי הזכויות העומדות לרשותו של כל אדם המתמודד עם בעיה רפואית ו/או מצב רפואי כזה או אחר, והן מבוססות בין היתר על חוק זכויות החולה, חוק ביטוח בריאות ממלכתי, חוק הביטוח הלאומי וזכויות ביטוחיות נוספות העומדות לרשות ציבור המבוטחים באמצעות פוליסות הביטוח השונות בתחום ביטוחי הבריאות והסיכון (ריסק).

    היקף הזכויות הרפואיות העומדות לרשותכם ואופן המימוש של כל אחת מהן, מחייב אתכם בחלק מהמקרים להסתייע בגורמים מקצועיים המתמחים בהליכי מיצוי זכויות רפואית. יחד עם זאת, בירור מקדים של הזכויות הביטוחיות הנזקפות לרשותכם בכל פוליסה רלוונטית אותה אתם רוכשים ו/או בה אתם מחזיקים, יאפשר לכם לממש את מלוא הזכויות הביטוחיות בהתאם לתנאי הפוליסה, ובכך לממש את כל הזכויות הרפואיות להן מחויבת החברה המבטחת כלפיכם.

     

    יש ביטוח מציגה: מגוון רחב של שירותים מקצועיים לצורך מימוש זכויות רפואיות

    כסוכנות ביטוח המתמחה בענף ביטוחי הבריאות והסיכון (ריסק), אנחנו ב-יש ביטוח, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך למיצוי מלוא זכויותיהן הביטוחיות. שירותים אלו מבוססים על ההיכרות רבת השנים שלנו עם תחום ביטוחי הבריאות והסיכון ועל הפעילות הדינמית שלנו אל מול עמותות שונות של חולים.

    מקום ראשון במקצועיות

    שנות ניסיון

    תביעות משולמות בשנה

    בין יתר השירותים המוצעים על ידינו לצורך מימוש זכויות ביטוחיות ורפואיות תוכלו למצוא:

    • מבדק ביטוחי – שירות ייעודי לרוכשי פוליסות בתחום הבריאות שמטרתו: איתור מקרים של "כפל ביטוח" בפוליסות הבריאות שונות בהן מחזיק המבוטח.
    • הליכי תכנון והקמה של פוליסות בריאות למתמודדים עם מצב רפואי מורכב/מחלה קשה – הפתרון הביטוחי המוצע על ידינו מותאם לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב רפואי והוא משלב בתוכו את כל הכיסויים הביטוחיים הנחוצים לצרכי התמודדות עם מצבים רפואיים מורכבים ומחלות קשות.
    • מערך תביעות ייחודי INHOUSE – מערך שירות מקצוע המלווה אתכם לאורך כל שלבי ניהול תביעות ביטוח אל מול החברה המבטחת בתחום ביטוחי הבריאות.
      חשוב לנו שתדעו: סוכני הביטוח שלנו מתמחים בהליכי מיצוי זכויות רפואית – ביטוחיות, והם עומדים לרשותכם לאורך כל תקופת הפוליסה לצרכי מתן מענה בתחום זה.
    סוכנות ביטוח עם וותק ונסיון
    וותק וניסיון
    ביטוח בריאות בהתאמה אישית
    ביטוח בהתאמה אישית
    סוכנוץ ביטוח מורשה
    סוכנות ביטוח מורשה
    מקצועיות גבוהה
    מקצועיות גבוהה