יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    אובדן כושר עבודה בגלל מחלה כרונית: מהן האפשרויות?

    אובדן כושר עבודה בגלל מחלה כרונית: מהן האפשרויות?

    מקרים של אובדן כושר עבודה בדרך כלל מזוהים באופן טבעי עם תאונות עבודה או בעיות רפואיות שנוצרו בעקבות הנסיבות הלקויות במקום העבודה. אולם מבחן המציאות מראה לנו שוב ושוב כי חלק ניכר ממקרים של אובדן כושר עבודה הם פועל יוצא של מחלות כרוניות ובעיות בתפקוד הבריאותי שאינן קשורות בהכרח לתנאים במקום העבודה. יש לזכור כי החוק והזכויות שמגיעות בעקבותיו מתייחסים לעובדה הפשוטה כי אותו העובד לא יכול יותר להמשיך בתפקודו בעבודה, ורק לאחר מכן ניתנת התייחסות לסיבות אשר הובילו לכך.

    יש ביטוח סוכנות לביטוח שמחה להעניק לכם ייעוץ מקיף ומלא למציאת הפיתרון הביטוחי הטוב ביותר.

    מהן הזכויות המגיעות לנפגעי עבודה עקב מחלות כרוניות?

    לכן במקרה של אובדן כושר עבודה מחלה כרונית ומבחינתו של המחוקק, החולה זכאי למלוא הזכויות אשר שמורות לכל אדם אשר נפגע ממחלת עבודה או מתאומה עבודה. בנוסף, הוא זכאי גם לתגמולים הרגילים אשר ניתנים במצבים של אובדן כושר עבודה. על אף כל האמור לעיל, קיימים לא מעט מקרים, בהם עובדים שנפגעו עקב מחלה כרונית בגינה לא היו מסוגלים להמשיך בעבודתם, מוצאים אתם עצמם עומדים בפני דלתיים סגורות וטובעים בהרים של בירוקרטיה בבואם לדרוש את הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

    ניתן כיום לממש זכויות רפואיות ולהיעזר באנשי מקצוע שונים. סוכנות "יש ביטוח" מספקת שירותי ייעוץ בנושאי מימוש זכויות רפואיות ומעניקה ערך מוסף, בשילוב עם ליווי בתביעות אובדן כושר עבודה מהגורמים המבטחים.

    חובת ההוכחה על מחלה כרונית היא על המבוטח

    מחלות המתפתחות עם השנים כמו סרטן, מחלות לב או מחלות כרוניות, ולא אחת קורה שחברות הביטוח השונות מנסות להתנער בכל דרך אפשרית מאחריות של אובדן כושר עבודה מחלה כרונית על ידי לא מעט תירוצים שונים. כדי למנוע עוגמת נפש רבה ועוד תקלות נוספות במקרים אלו יש לפנות לייעוץ משפטי ובאופן הכרחי. וזאת משום שלעומת מקרים של תאונות דרכים או תאונות עבודה, בהם אפשר בצורה קלה יחסית להביא הוכחות ממשיות לדרגת הנזק לרבות הסיבות הישירות לפגיעה שנגרמה לעובד, במחלות היכולת להוכיח הופכת להרבה יותר מסובכת ומורכבת.

    ופה חשוב לחדד כי אותם הגופים המבטחים ובכללם המוסד לביטוח לאומי לא ממש יהפכו את החיים שלכם לפשוטים יותר בדרך אל הפיצוי או הקצבה הנדרשת. חולה במחלה כרונית בגינה אין הוא מסוגל להשתכר כראוי, זכאי לכל התגמולים והקצבאות שלהם זכאי כל נפגע אחר באובדן כושר עבודה, בתנאי למציאת האישורים הרלוונטיים והוכחה לכך שחל עליו איסור להמשיך בעבודתו או שהיא הוגבלה בצורה כזו או אחרת.

    סוכנות יש ביטוח מעניקה ביטוח לחולים במחלות כרוניות ומצבים רפואיים מורכבים

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך