יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    אילו טיפולים בסוכרת קיימים היום ומה צופן העתיד בתחום?

    אילו טיפולים בסוכרת קיימים היום ומה צופן העתיד בתחום?

     

    בשנים האחרונות, מחקר מחלת הסוכרת נמצא בשיאו. יותר ויותר טיפולים בסוכרת מהפכניים וחדשניים, נמצאים בשלבי פיתוח וניסוי, הנותנים תקווה למעל ל-500 מילון חולי סוכרת בעולם, שעלות הטיפולים מתקרבת לטריליון דולר ב-2021, עלייה של מעל ל-300% ב-15 השנים האחרונות, לפי האגודה הבינלאומית לסוכרת.

    במאמר הבא, נציג לכם חלק מהטיפולים המתקדמים הקיימים היום לאיזון רמות הסוכר בגופם של המטופלים ולשיפור חייהם לצד הסוכרת:

    תרופות GLP1 – אשר נועדו להעניק מענה רפואי לחולי סוכרת מסוג 2, ולבצע פעולה דומה לזו שח הורמון המעי ה-GLP1, שמאפשר איזון של רמות הסוכר בדם ובקרה על רמות האינסולין בדם. בין התרופות הללו ניתן למצוא את: סמגלוטייד ו-דולגלוטייד. עם זאת, הן אינן מתאימות לכל המטופלים, וחשוב להתייעץ עם רופא שיבחן את ההיסטוריה הרפואית שלכם, לפני השימוש.

    מעכבי DPP-4: אצל חולי סוכרת פעילות ההורמונים אינקרטינים, שנועד להגביר את הפרשת האינסולין נפרעת על ידי האנזים DPP4, שמפרק אותם. התרופות הללו נועדו לעכב את פעילות אותו האנזים ולאפשר לאינסולין לעשות את תפקידו החשוב.

    חליפת לימפה פרס מתקדמת – חולי סוכרת נמצאים בסיכון מוגבר לבצקת לימפטית מסוכנת, הגורמת לנפיחות בזרועות וברגליים עקב הצטברות נוזל הלימפה. החליפה המתקדמת מבצעת עיסוי של כלי הלימפה ועל ידי כך להזיז את נוזל הלימפה מהאזור בו הצטבר אל מחזור הדם, ולנקז את נוזלי הלימפה העודפים.

    טיפול בגז האוזון – ב-2011 בתי החולים וולפסון וסורוקה ביצעו מחקר בכ-61 מטופלים שהראה את היעילות של גז האוזון לסגירת פצעי סוכרת כרוניים. במסגרת המחקר לאחר חבישה ומתן אנטיביוטיקה לחולים, הוכנסו רגליהם למשך מספר דקות במשך מספר ימים, כשלאחר מכן התגלו כי הטיפול ריפא אצל 81% מהם את הפצעים. גז האוזון נחשב ליעיל לחיטוי של וירוסים וחיידקים, מזרז הצטלקות וריפוי פצעים. עם זאת, יש לציין שה-FDA טרם אישר טיפול זה.

    ניטור גלוקוז רציף (CGM): מכשירי ה- CGM מעניקים לחולי הסוכרת ניטור מתמשך על פני כל היום של רמות הסוכר בגופם ברמה של בין 5-1 דקות. המעקב הרציף מאפשר לחולי הסוכרת להבין באילו שעות ביום רמות הסוכר נמצאות בעלייה או ירידה, לראות בזמן אמת את ההשפעה של כל מזון או שתייה שהם צורכים על המדדים, ולדעת בצורה מדויקת יותר מתי עליהם להזריק אינסולין.

    טיפול גנטי: ריפוי גנטי מספק גישה חדשה ומבטיחה לטיפולים בסוכרת. כיום חוקרים בכירים, בוחנים דרכים להחדרת גנים לגוף, במטרה לשחזר את ייצור האינסולין אצל חולי הסוכרת השונים.

     

    יש ביטוח בשיתוף מדיקר מעניקות לכם את הטיפולים הטובים ביותר לסוכרת

    כשאנו שומעים על כך שמעל לחצי מיליון ישראלים חולים היום בסוכרת, ומספרים גבוהים מאוד נמצאים במצב טרום סוכרתי מסוכן, יש ביטוח החליטה לעשות מעשה ולהנגיש להם את הטיפולים בסוכרת המתקדמים ביותר באמצעות כתב סוכרת חדשני.

    כתב השירות החדש נועד להעניק להם מעטפת שלמה הכוללת ליווי רפואי ודיאטטי, בשילוב חוד החנית של הטיפולים נגד הפצעים הכרוניים והזיהומים הנובעים ממחלה:

    טיפול עיסוי לימפטי חדשני – לשחרור הצטברות נוזלי הלימפה וניקוז יעיל שלהם

    טיפול בגז האוזון

    אולטרסאונד ייחודי המשלב חשמל – להאצת צמיחה של רקמות פגועות

    חוד החנית של הטיפולים ביולוגיים – לקיחת דגימת דם מהמטופל לריפוי הפצע מחדש

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך