יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח חיים לנשאי איידס

    ביטוח חיים לנשאי איידס

    מחלת האיידס HIV היא מחלה קשה. אדם הלוקה באיידס מעבר לכך שנאלץ להתמודד עם המחלה חייב לשאת גם בקושי לא מבוטל בכל הנוגע למציאת ביטוח או כיסוי רפואי אשר עונה על כל צרכיו השונים. סוכנות הביטוח "יש ביטוח" בנתה מגוון כיסויי ביטוח חיים לנשאי איידס שתואמים את צרכיהם של החולים והכול בדיסקרטיות מלאה. בין השירותים הביטוחיים המוצעים לחולי איידס ניתן למנות ראשית שירותי אבחון פרטי הנעשה במהירות על ידי רופא מאבן לרבות כל הבדיקות הרפואיות והאבחנות הנדרשות.

    שירותים ביטוחיים לחולי איידס

    בין הבדיקות הללו קיימת גם בדיקת הדמיה ו- MRI המאפשרות לחוליי איידס לאבחן בצורה מהירה את הבעיה הרפואית שהשלכותיה כידוע הן הרות גורל ומשפיעות באופן ניכר על איכות החיים. שירות נוסף מגיע בצורה של רופא מלווה אישי וכולל מתן שירות אישי על ידי מנהל רפואי, ליווי של המבוטח ובני משפחתו באמצעות רופא מומחה, שירותי אחות ומתאמת אישית לאורך כל השלבים בתהליך אבחון המחלה, הטיפולים הרפואיים והשיקום וההחלמה. שירותים ייחודיים יינתנו כשירותים רפואיים ליליים בביתו של הלקוח.

    ביטוח חיים

    ביטוח חיים הוא כיסוי אשר מותיר סכום כספי חד פעמי עבור המוטבים של המבוטח במקרים של מוות. מומלץ לרכוש ביטוח זה על מנת להבטיח את הרמה הכלכלית של משפחת המבוטח לאחר פטירתו או לשם הבטחת משכנתא. כיום ישנו ביטוח חיים לנשאי איידס אשר בחלק מהמקרים מוגבל עד לסכום של תשע מאות אלף שקלים וישנה אפשרות לערוך את הביטוח עד לגיל שבעים.

    מגבלות

    להבדיל מביטוח חיים רגיל, ביטוח חיים לנשאי איידס כולל מגבלה על פיה בשלושת השנים הראשונות לאחר קניית הביטוח הוא מעניק כיסוי רק עבור מקרי מוות מתאונה ואיננו מכסה מחלות. כתוצאה אם מחליטים לעשות שימוש בביטוח זה לצרכי משכנתא חשוב להצטייד באישור הבנק למוצר פיננסי זה. לאחר פרק זמן של שלוש שנים הביטוח הופך לביטוח רגיל לכל עניין אולם הדבר כרוך בתשלומים יקרים יותר. אפשרות נוספת היא ביטח חיים רגיל לצד שאלון רפואי אולם שוב ביטוח זה כרוך בתוספת מחיר.

    סוכנות יש ביטוח מציעה מגוון כיסויים ביטוחים לחולי איידס אשר מותאמים לצרכים של החולים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך