יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    כיצד לבחור ביטוחי בריאות?

    כיצד לבחור ביטוחי בריאות?

    ביטוח בריאות מגיע בשני אופנים, ביטוח חובה ממשלתי (זה שאנחנו משלמים כל חודש בתלוש במשכורת) וביטוח פרטי. ביטוח בריאות בהגדרתו הוא סוג של הגנה לכל אדם בהגנה על בריאותו. ביטוח זה מבטיח כי אותו האדם יקבל סיוע רפואי במקרה של מקרה ביטוחי מסוג תאונה ומחלה.

    ההבדלים בין ביטוח בריאות חובה לפרטי

    בביטוח חובה התנאים שלו נקבעים על ידי המדינה. פוליסת ביטוח בריאות חובה מבטיחה מינימום סטנדרטי של שירותי רפואה. השירותים הניתנים בפוליסת ביטוח רפואי חובה נקבעים על פי החלטות המדינה והמבוטח אינו זכאי להחליט מה הם אותם תנאים ושירותים. ואילו בביטוח בריאות פרטי. תנאי הביטוח, התוכניות והמחירים נקבעים על ידי חברות הביטוח.

    כיצד ניתן לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטי

    ניתן להשיג ביטוח בריאות פרטי בשתי דרכים:

    1) מהמעסיק, באם הוא נותן שירות כזה.

    2) כאשר אתה פונה באופן עצמאי לחברות הביטוח הפרטיות.

    אם אתה כבר מבוטח בעבודה, אך מעוניין לרכוש ביטוח נוסף, הגיוני לבקש זאת רק עבור אותם שירותים שאינם מצוינים בפוליסה הקיימת שלך. באם תנאי העבודה בחברה בה אתה עובד אינם כוללים פוליסת ביטוח בריאות פרטי, עליך לשקול עד כמה יהיה רווחי לקנות פוליסת ביטוח פרטית בעצמך. לשם כך, עליך לחשוב באם אתה מתכנן להשתמש באופן פעיל בשירותים רפואיים בעתיד הקרוב. אם כן, רכישת פוליסה פרטית יכולה להיות זולה הרבה יותר מתשלום החשבונות הרפואיים.

    מה משפיע על עלותה של פוליסת ביטוח בריאות פרטית

    בדרך כלל, ככל שעלות הפוליסה גבוהה יותר, כך התוכנית אותה תקבל תהיה מקיפה יותר ומוגבלת הפחות . המחיר תלוי:

    • מרמת המרפאות עמם חברת הביטוח משתפת פעולה.
    • ממכלול השירותים הכלולים בפוליסה. כגון: התייעצויות, בדיקות, ביקורי רופאים, ניתוחים, ניהול הריון, אבחוני הדמיות, אפילו טיפולים פסיכיאטרים ועוד.
    • מגילך. ככל שאתה מבוגר, כך המחיר של פוליסת ביטוח פרטית יהיה גבוה יותר.
    • מנוכחות מחלות כרוניות. לאדם חולה פוליסת ביטוח פרטית עולה יותר.

    כיצד לבחור חברת ביטוח פרטית:

    חשוב לדעת, הבחירה בפוליסת ביטוח בריאות פרטית אינה קלה: ישנן חברות רבות וכולן מציעות את אותו היקף שירותים בערך. לכן, ראשית עליך להגדיר את מגוון החברות שאת שירותיהן תשקול ותשווה. להלן מספר הקריטריונים שעליך לבדוק טרם רכישת פוליסת ביטוח פרטית:

    • רישי – חברות הביטוח חייבות להיות רשומות כישות משפטית ובעלות רישיון למתן ביטוח בריאות פרטי.
    • וותק החברה בשוק הביטוח – כמה שיותר זמן יותר טוב.
    • דירוג חברות הביטוח – על פי הדירוגים, ניתן לקבוע אילו הן החברות המובילות בסוג של ביטוח מסוים. באם לחברה קיים דירוג טוב בכמה סוגי ביטוחים, לרוב היא תהיה עמידה יותר וכדאית יותר.
    • ביקורות – יש לבדוק ביקורות על גבי הפלטפורמות השונות. למחמירים, אפשר אף לבדוק דוגמאות למקרי ביטוח אשר קרו, וכיצד החברות השונות פעלו. בנוסף, המלצות של קרובי משפחה וחברים. וחווית השירות שלהם יכולה להיות אף היא דרך טובה לקבל החלטה נבונה.

    על מה חשוב לשים לב?

    בעת בחירת פוליסת ביטוח בריאות פרטית, חשוב לשים לב למגבלות, החרגות והאותיות הקטנות המופיעות בהסכם. כגון, בהירות המונחים, למה בדיוק הכוונה בשירות כזה או אחר. מה אותו השירות כולל בדיוק ומה הוא אינו כולל. רשימת מגבלות על המחלות המכוסות על ידי מקרה הביטוח. המבטח לא יכול לרשום באופן כללי, אלא לציין בפירוט את המחלות. כמו כן וחשוב לדעת שעליך לדווח על כל התחלואות הכרוניות שלך במעמד חתימת הסכם הפוליסה. אחרת, לחברת הביטוח הזכות לא לכסות עבור מקרה ביטוחי כזה או אחר.

    לסיכום

    אנו ממליצים שתמיד יהיה איתך עותק של פוליסת הביטוח שלך כדי שתדע בדיוק אילו שירותים וכיסויים ביטוחיים אתה זכאי להם, כגון: תאונות דרכים, מחלות כרוניות, תאונות עבודה ועוד.

    לתשומת ליבך, באם מוסד רפואי מסרב לספק שירותים מסוימים במסגרת הפוליסה או שקיימות ספקות לגבי טיב השירותים הרפואיים אשר אתה עומד לקבל או אשר קיבלת, יש צורך ליידע מיד את חברת הביטוח על ההפרות על מנת שתוכל לנקוט באמצעים מתאימים ביחס למוסד רפואי זה. ואשר תהיה זכאי לכיסוי ביטוחי בעקבות כך. המון בריאות.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך