יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח נסיעות לטסים לאפריקה

    ביטוח נסיעות לטסים לאפריקה

    חשבו על הסיטואציה הבאה: אתם טסים לחופשה בחו"ל, באפריקה ההרפתקנית והעוצמתית, שרוחשת אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים, אבל לפתע במהלך הסיור החלקתם על שפת האגם וכעת אתם זקוקים לסיוע רפואי.
    אתם בארץ זרה, ככל הנראה אפילו לא דוברים את השפה, אין לכם למי לפנות, אלא אם כן דאגתם לתרופה למכה מבעוד מועד – ביטוח נסיעות שיאפשר לכם להזדכות על הוצאות רפואיות עם שירות לקוחות שיכוון אתכם כיצד לקבל את הטיפול הנדרש ואיך להתנהל גם מרחוק בסיטואציה כה רגישה ומורכבת במדינה אחרת.

    היום כבר ידוע לכולם שלא טסים לאף מקום בלי ביטוח נסיעות, שכולל כיסויים שונים במצבים של אובדן רכוש או בעיה רפואית, ייעוץ רפואי, בדיקות, אשפוז, חילוץ והצלה.

    טיול לאפריקה הפך למשאת נפשם של ישראלים רבים, שבוחרים ביעד המסעיר הזה בתקופות שונות בחיים – טיול בר/בת מצווה מרגש, טיול אחרי צבא, מסע גיבוש משפחתי, ירח דבש רומנטי, חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת ועוד.
    אפריקה שופעת נופים משתנים מההר לאגם, מפגש בלתי אמצעי עם בעלי חיים בסביבת המחיה הטבעית שלהם, מטעי תבלינים, חופשים קסומים, הכרות מסקרנת עם שבטים מסתוריים בחוויה אנתרופולוגית יוצאת דופן ועוד. היעדים הפופולאריים ביבשת הם טנזניה, קניה, רואנדה, זנזיבר ואוגנדה וכל יעד בעל מאפיינים משלו משמורות טבע פלאיות ועד ערים שוקקות חיים, כפרים אותנטיים ותפאורה מסנוורת. עם זאת, מדובר ביבשת בה לא כל אזור מפותח או מודרני ולכן, חשוב לטייל בצורה נבונה עם ביטוח נסיעות איכותי. 

    התאמת הפוליסה לאופי החוויה האפריקאית

    על מנת להבין מה הביטוח הנכון עבורכם, חשוב שתגבשו מבעוד מועד את הקונספט של החוויה האפריקאית שלכם. ראשית, החליטו לאן פניכם מועדות באפריקה – האם ליעד ספציפי או לשילוב של מספר יעדים ובמקרה של העברות, יש לקחת בחשבון שיתכן מצב של אובדן כבודה או עיכוב הכבודה וכדאי לבחון כיצד הביטוח מטפל בסיטואציה זו. 

    שנית, החליטו מבעוד מועד מה הסטייל והאופי של הטיול שלכם. למשל, ספארי בטנזניה רגוע תוך התבוננות וצפייה בבעלי חיים או טיפוס על הר הקילימנג'רו. שנחשב לפעילות אנרגטית, מאומצת ואקסטרימית.
    לפעילות אקסטרים יש לדאוג מראש לפוליסה מתאימה, במיוחד אם יתעורר צורך בפעולות חילוץ והצלה מההר עצמו או מסביבתו.
    כמו כן, אם פניכם מועדות לטראקים במיוחד בדרגת קושי גבוהה יש לדאוג לכך שהפוליסה תתייחס גם לסיטואציות שונות שעשויות להתרחש במהלך טיול תרמילאות גם אם אינן צפויות כמו נפילות, פציעות, תרחישי טבע משתנים וצורך לבצע פינוי חירום גם בתנאי מזג אוויר קשים או חלילה אסונות טבע.

    מהי תוכנית הנסיעה שלכם?


    זכרו שעל אף שיש אזורים מודרניים ומפותחים ביבשת, ישנם גם אזורים בהם התנאים מאתגרים ולקויים יותר ולכן, כדאי להיות מכוסים לכל מקרה, כדי שתהיה גם גישה לשירותי בריאות טובים.
    מומלץ להתייעץ עם מומחים ליבשת על מנת להבין באילו יעדים לטייל אם ישנם אתגרים בריאותיים ידועים מראש או אם חלילה עולה צורך בשירותי בריאות, באילו יעדים ניתן ליהנות משירותי בריאות איכותיים.

    בנוסף, החליטו על תזמון נוח לטיול שלכם ביבשת השחורה בהתאם לתנאי מזג האוויר על מנת לדאוג לתנאי טיול אופטימאליים וכן החליטו על משך הטיול כדי לחשב מראש מחיר ביטוחי לכל יום ולפי זה לדעת גם כיצד לתקצב את הטיול. כנ"ל חשבו על הרכב המשתתפים ואם יש בעיות בריאות שיש להצהיר עליהן עוד טרום המסע על מנת לתכנן מסע בהתאמה אישית בהתאם לחזון, העדפות והרצונות וגם לבחור את הפוליסה הנכונה כדי לסייר בראש שקט.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך