יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    בני משפחה של אנשי קבע מדרגה ראשונה? ביטוח הבריאות המקיף של "יש ביטוח" פתוח עבורכם לזמן מוגבל

    בני משפחה של אנשי קבע מדרגה ראשונה? ביטוח הבריאות המקיף של

     

    בשנים האחרונות, אנשי, משוחררי ופורשי הקבע בישראל נהנים מביטוחי בריאות מקיפים, רחבים וחדשנים, שמעניקים להם ביטחון ואפשרות להיות בראש שקט. את ההטבות האלו החלו ארגוני חבר ו-צוות, שהעניקו להם פוליסות ביטוח קולקטיביות עם תנאים טובים, באמצעות חברות הביטוח השונות. אם כי אנחנו עדים היום לשינוי מגמה. הביטוחים הפרטיים תפסו את מקום הביטוחים הקולקטיבים ומעניקים התעדכנות טכנולוגית וכיסויים רחבים הרבה יותר.

    אם עד היום, מרבית סוכנויות וחברות הביטוח לא אפשרו גם לבני המשפחה של אנשי הקבע ליהנות מאותם ביטוחי הבריאות המתקדמים, בתקופה האחרונה, חלה תפנית משמעותית.

    החל מהשבועות האחרונים, אנחנו ביש ביטוח, החלטנו להעניק הטבה לזמן מוגבל הכוללת אפשרות גם לכם בני המשפחה של אנשי הקבע, להצטרף לביטוחי הבריאות החדשניים והמקיפים, שהיו שמורים עד עתה אך ורק לבן/ת הזוג, האח/ות או ההורה שלכם. ההטבה תהיה פתוחה עד ה-1.5.2023 בלבד.

     

    אילו מבני משפחה של איש הקבע יהיו זכאים להטבה?

    אמא, אבא, אח או אחות של משרתי הקבע בעבר או בהווה.

     

    מה כולל ביטוח הבריאות של "יש ביטוח", ומה היתרון שלו לעומת הביטוח שיש לי היום?

    אם בוחנים את ביטוח הבריאות, שמעניקה היום יש ביטוח לאנשי הקבע, אפשר לראות מגוון רחב מאוד של כיסויים רחבים מאוד המשלבים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, במטרה לתת מענה שלם לכל הצרכים של אנשי הצבא. שכן, לא מעט פעם פעילותם מעמידה אותם בסיכונים בריאותיים גדולים יותר, שמחייבים עריכת ביטוח בהתאם.

    במציאות הבריאותית התנודתית של היום, אותם כיסויים, עליהם נפרט מיד, יעניקו מענה טוב יותר גם לבני משפחתם, על אף שאינם משרתים בצבא:

    ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל – זאת מבלי צורך להשתתפות עצמית או תקרה כספית כלשהי, מתוך רשימת רופאים שבהסדר.

    תרופות שמחוץ לסל

    השתלות  – ללא תקרה כאשר נמצאות בהסדר. אם לא בהסדר תקרה של עד 4.7 מיליון שקל.

    אבחון מהיר – כל הבדיקות ברשת מרפאות אסותא

    מחלות קשות – כיסוי מלא, שניתן לרכישה בהטבה ייחודית ל-39 מחלות קשות.

    ועוד.

    בני משפחה מדרגה ראשונה, חבל לפספס את ההזדמנות לשדרג משמעותית את הביטחון הבריאותי שלכם

    המציאות הבריאותית של 2023, היא מתעתעת ולא תמיד ברורה. מצד אחד, אנחנו שומעים הרבה מאוד על פיתוחים רפואיים מתקדמים, כולל טיפולים חדשניים ותרופות פורצות דרך, עבור מחלות שונות ומגוונות. אם כי מצד שני, המצב הבריאותי הוא דבר לא צפוי, ותמיד עדיף להיערך לכל תרחיש. בדיוק בגלל זה, חשוב לנו להעניק גם לכם, בני המשפחה של אנשי הקבע  את הכיסויים, הטיפולים והתרופות המתקדמים והטובים ביותר, ולאפשר לאיש הקבע אצלכם במשפחה, לדעת שגם אתם בידיים בטוחות.

    אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים לגבי ההטבה, שתהיה פתוחה עבורכם לזמן מוגבל ועד ה-1.5.2023.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך