יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    הטבה מיוחדת לזמן מוגבל: "יש ביטוח" תאפשר לאנשי קבע, משוחררים ופורשים לצרף בני משפחה לביטוח הבריאות

    הטבה מיוחדת לזמן מוגבל:

    יש ביטוח מודיעה היום על פתיחת האפשרות לבני משפחה מדרגה ראשונה של אנשי, משוחררי ופורשי קבע, להצטרף לביטוח הבריאות המתקדם והמקיף שהיא מעניקה היום לעשרות אלפי משרתים וגמלאים. כשעד היום האופציה הייתה שמורה למשרתי קבע בעבר ובהווה בלבד.

    ההטבה הייחודית תהיה פתוחה עד ל-1.5.2023, היום בו תיכנס רפורמת ביטוחי הבריאות לתוקף, שנועדה, בין היתר, למנוע מצב של כפל ביטוחי ולאפשר השוואה יעילה ופשוטה יותר בין ההצעות השונות של חברות הביטוח. 

    כחלק מתנאי ההצטרפות לביטוח הבריאות, בני המשפחה יהיו מחוייבים בהצהרת בריאות, כאשר עלות הביטוח תהיה כפוכה לגיל, כשרק משפחה מדרגה ראשונה, לרבות אמא, אבא, אח ואחות, יהיו רשאים להצטרף. בנוסף, ההטבה הזמנית תאפשר לצרף את בני המשפחה גם לפוליסת מחלות קשות. 

    בין הכיסויים הקיימים היום בביטוח הבריאות של יש ביטוח, ניתן למצוא: ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל, תרופות באבחון גנטי בהתאמה אישית, שירות אבחון מהיר, לרבות כל הבדיקות האבחנתיות, כיסוי לתרופות שלא בסל, השתלות איברים,  ביטוח אמבולטורי, שירותי רופא עד הבית או המשרד, בדיקות סקר, בדיקות הריון מקיפות ועוד.

    יש ביטוח היא סוכנות ביטוח עצמאית שהוקמה לפני למעלה מעשור על ידי סו"ב יניב כהן ושחר ישי, ומומחית בתחומי ביטוחי בריאות, פנסיה ופיננסים. הסוכנות מעניקה מענה באופן פרטני, בשני עולמות מרכזיים: אנשי הקבע, המשוחררים והפורשים, וכן, לחולים במחלות כרוניות או לסובלים מבעיות בריאותיות. 

    בשנים האחרונות, יש ביטוח בנתה בשיתוף פעולה עם הראל, מנגנוני ביטוח חיים חדשניים, הכוללים כיסויים רבים בעלויות מוזלות ושוות לכל נפש. הידע והניסיון וההבנה שהיא צברה בעולמות הקבע, המשוחררים והפורשים, מאפשרים לה להיות היום בין סוכנויות הביטוח המובילות בישראל עבור אנשי צבא בעבר ובהווה ולציבור הרחב.

    שחר ישי ויניב כהן, מנכ"לים משותפים ב-"יש ביטוח": "פתיחת האפשרות גם לבני משפחה מדרגה ראשונה של אנשי, משוחררי ופורשי קבע להצטרף לביטוחי הבריאות שלנו, היא צעד נוסף בדרך לחיזוק ושיפור השירותים הביטוחיים שאנחנו מעניקים היום בעולמות הקבע. במהלך השנים, בנינו במיוחד למשוחררי ופורשי הקבע, ביטוח בריאות ומחלות קשות פרטי, מתקדם ומותאם אישית לאנשי הקבע, שמאפשר להעניק להם את הכיסויים הרחבים ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, וכל זה במחיר שווה לכל כיס. בנוסף, אנחנו פועלים היום בשיתוף פעולה מלא עם בתי החולים והמכונים המובילים בישראל, ביניהם: הדסה מדיקל, אסותא, מכון מור, ו-"רפאל", בית החולים הפרטי, החדשני והמתקדם בישראל. ואף הקמנו מערך תביעות  INHOUSE ייחודי, שאינו כפוף או תלוי בחברות הביטוח השונות, ואשר מנהל את כל ההתקשרות מול החברה המבטחת, מא' עד ת', עד להכרה מלאה בזכויותיהם הביטוחיות".

    ניתן להתייעץ איתנו בסוגיות ביטוח לאנשי קבע, אנחנו תמיד שמחים לסייע לכם.

    מוזמנים לחייג למוקד המיוחד שלנו עבור אנשי קבע, משוחררים ופורשים בטלפון 077-3-306-877

    או השאירו פרטים בטופס למטה, ונחזור אליכם בהקדם.

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך