יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    חשיבות ביטוח נסיעות לחו"ל

    חשיבות ביטוח נסיעות לחו

    רקע כללי – חוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו מכסה אף מקרה רפואי מחוץ לגבולות המדינה, האפשרות היחידה להיות מכוסה הן מבחינה רפואית והן מבחינת רכוש אישי מחוץ לישראל, היא רק דרך ביטוח נסיעות לחו"ל, המורכב כאמור, הן מביטוח המכסה בעיות בריאות בלתי צפויות והן מביטוח בגין גניבה\נזק לרכוש הנילווה.

    חשיבות ביטוח נסיעות לחו"ל

    ביטוח נסיעות לחו"ל הינו חשוב מאוד והכרחי. מלבד העובדה שיקנה לנוסע שקט נפשי והנאה מהחופשה ללא דאגות מיותרות,הרי שכל בעיה בריאותית לא צפויה חלילה,עלולה לגרור הוצאות כספיות אישיות מאוד גדולות,החל מביטול\דחיית הטיסה וכלה בפינוי,אישפוז,ביקור רופא,תרופות ואף הטסה מיוחדת חזרה לארץ.

    סוגי פוליסות הביטוח

    ביטוח נסיעות בסיסי: מיועדת לאנשים בריאים, עד גיל 75.כוללת הוצאות רפואיות, פינוי ואשפוז בבי"ח. הוצאות בגין רכישת כבודת חירום עקב איחור בהגעת הכבודה, טיפולי שיניים, שבר במשקפיים ועוד.

    ביטוח נסיעות אתגרית

    פוליסה המבטחת מטיילים המעוניינים לשלב בטיולם בחו"ל פעילות אתגרית כגון בנג'י,סנפלינג, רפטינג או ספורט חורף (סקי). הפוליסה כוללת (מעבר לכיסויים הבסיסיים),ייעוץ משפטי, איתור וחילוץ, פינוי רפואי יבשתי / אווירי, הטסה רפואית, כבודה,טיסות חירום לבן משפחה קרוב ועוד.

    ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

    פוליסה מיוחדת, התקפה לשנה, שבמהלכה יכול איש העסקים לטוס כאוות נפשו, כל נסיעה לא תעלה על 60 יום. הפוליסה מציעה כיסוי רחב במיוחד (מעבר לבסיס) בנושא אובדן\גניבת מחשב\טלפון נייד, אובדן כושר עבודה עקב תאונת דרכים ועוד.

    ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים

    פוליסה מיוחדת לנוסעים בגילאי 18-35,לתקופה של עד שנתיים. מכילה כיסויים מורחבים (מעבר לבסיסי) כגון הוצאות אישפוז רחבות, פינוי אווירי\ימי, המשך טיפול רפואי בארץ עד 3 חודשים, הוצאת כרטיס טיסה למילוט למדינה סמוכה ובטוחה, הוצאות הנסיעה כתוצאה ממחלת המבוטח או מוות של בן משפחה בישראל, נזק למטען אישי, גניבת התרמיל, פריצה לרכב, הפסד שכר דירה ושכר לימוד.

    ביטוח נסיעות לחול לנשים בהריון

    כיסוי נרחב לנשים בהריון, עד שבוע 32.בדיקות,תרופות,אישפוז עקב מצב בריאותי נוכח ההריון, פינוי לבי"ח קרוב, קבלת טיפול שלא ניתן לדחותו עד החזרה לארץ, קיצור הנסיעה בשל אירוע רפואי לא צפוי הקשור להריון.

    טיפים מ"יש ביטוח" לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל

    תכנון רכישת הביטוח:
    רכישה מתוכננת ולא ברגע האחרון תוביל לפיצוי אפשרי במידה של ביטול הטיסה ברגע האחרון.

    אם מתכננים לבצע פעילויות מסוימות בימים מסוימים במהלך הטיול, אפשר לבצע הרחבת הכיסוי רק על ימים אלו וכך לחסוך בהוצאה מיותרת על כל ימי הטיול.

    • שמירת כל המסמכים, הן פוליסות הביטוח שנרכשו והן קבלות ואישורים מהוצאות בלתי צפויות בחו"ל
    • על כל נוסע לבחון את האופציות הביטוחיות העומדות לרשותו, לקחת בחשבון מספר פרמטרים על מנת לרכוש את פוליסת הביטוח שתיטיב עימו בצורה הטובה ביותר. סוכנות לביטוח "יש ביטוח" יודעים לענות על צרכיו הפרטניים והאישיים של כל נוסע ולעזור לכל אחד להרכיב את הפוליסה הביטוחית הטובה והמקיפה ביותר עבורו: מצבו הבריאותי הנוכחי של הנוסע (בריא\חולה במחלה כרונית\נוטל תרופות)-

    ב"יש ביטוח" פתרון ביטוחי לכל אחת מהאופציות, אך צריך להצהיר על מנת לקבל את הכיסוי המתאים

    •  גיל הנוסע
    •  משך זמן הנסיעה (נסיעת עסקים ליום-יומיים או טיול למספר חודשים)
    •  סוג הטיול (אתגרי\סקי\נסיעה בזמן הריון\תרמילאות\עסקים)

    ככל שהביטוח מקיף יותר, כך המענה במידת הצורך יהיה רחב יותר
    בד"כ, ביטוח הנסיעות דרך קופות החולים וחברות האשראי הוא כללי ובסיסי ולא מותאם אישית לכל המצבים האפשריים של הנוסע הספציפי ולכן בזמן אמת, לא יכיל את הכיסויים המקיפים הדרושים.

    כיצד כדאי לנהוג במקרה של אירוע בעת השהייה בחו"ל

    ליצור קשר מכל מקום בעולם עם המוקד הטלפוני הזמין 24 שעות ביממה בשפה העברית המופיע על גבי הפוליסה. נציג ינחה את המבוטח כיצד לנהוג וכיצד לקבל את ההחלטות הטובות והמהירות ביותר, תוך כדי התאמת המקרה לכיסוי הפוליסה.

    חייבים לאשר עם הנציג את קבלת הטיפול טרם קבלתו, כדי לוודא שהוא מכוסה.
    חדש!! כרטיס אשראי ביטוחי!!במידת הצורך, הכרטיס הביטוחי שבידכם יטען בסכום הדרוש לטיפול והוצאות כדי שלא תצטרכו לשלם מכספכם האישי ולהמתין לקבלת החזר בארץ.
    במקרה של נזק\אובדן רכוש, יש לדווח למשטרה המקומית ולקבל מהם אישור בכתב-אותו יש למסור לחברת הביטוח כששבים ארצה.
    ניתן לבטח כל אדם בעל בעיה רפואית גם עם אושפז ב-3 החודשים האחרונים בתנאי שינתן מכתב מרופא מטפל המאשר את נסיעתו, בתחום הבעיה הרפואית בה הוא לוקה.

    ניתן לקבל מענה לשאלות בתחום בפורום ביטוח לחולים במחלות כרוניות באתר doctors.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך