יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    איך מחלתה של אימי, חידדה אצלי את החשיבות של ביטוח מחלות קשות

    איך מחלתה של אימי, חידדה אצלי את החשיבות של ביטוח מחלות קשות

    לפני קצת יותר משנה וחצי אמי אובחנה עם סרטן השד. לצערי, לא היה ברשותה ביטוח מחלות קשות, והיא נאלצה לשלם מכיסה עשרות אלפי שקלים, עבור הליך הטיפול היקר והמפחיד הזה. לא פעם חוסר מודעות לחשיבות הגדולה של הביטוח, שיכול לכסות את ההוצאות הכבדות, שנוחתות על חולים רבים ביום בהיר אחד, ללא הרתעה, ואפילו "להשאיר אותם עם עודף", היא זו שמונעת מהם לרכוש אותו מבעוד מועד. חלק גם נמנעים מלרכוש את הביטוח בגלל סיבות כספיות, אם כל ההבנה של הדבר, לדעתי, אין מחיר לשקט הנפשי ולבטחון, שגם בתרחישים הרפואיים הגרועים ביותר, יעמוד לצידנו עוגן כלכלי חזק.

     

    ביטוח מחלות קשות, בעלות של עשרות שקלים בחודש, יכול לתת לכם שקט נפשי שאין לו מחיר

    לצערי באוקטובר 2020 גם אנחנו נכנסו לסטטיסטיקה, כשיום אחד ללא הרתעה, נחתה עלינו הבשורה הלא פשוטה הזו וטלטלה את עולמנו. זה נגע לי במיוחד בתור אחד שמגיע מתחום הביטוח, כשזמן לא רב מכן הפכתי לסוכן ביטוח מורשה. חשוב לי לשתף את הסיפור כי, תודה לאל, אימי הבריאה והצלחנו בסוף לגייס את הכסף לטיפולים. אבל לא אצל כל המטופלים זה המצב. אצל חלק מהמשפחות הסוף פחות טוב.

    חלק מהמטופלים היום פשוט לא יכולים לממן את הטיפולים היקרים השונים למחלות קשות כמו סרטן, והם נאלצים לפעמים לבקש הלוואות מחברים ומשפחה או פשוט לוותר על חלק מהטיפולים. כל הסאגה הכספית לא מוסיפה לבריאות שלהם, אלא להפך, היא לפעמים רק מדרדרת את מצבם. ביטוח מחלות קשות, בעלות של עשרות שקלים בחודש, יכול להוות חלופה טובה עבורם.

     

    מהי מחלה קשה? ומהן המשמעויות הכלכליות שלה?

    מחלה קשה, מביאה לירידה ניכרת בתפקוד של המטופל, וכיום יש בסביבות 40 מחלות קשות, שנמנות לתוך הגדרה זו. ביניהן: מחלות לב, סרטן, פרקינסון, אלצהיימר ועוד. צריך להבין, שברגע שאדם אובחן עם מחלה קשה, לרוב, המציאות משתנה לחלוטין. הוא יצטרך לעזוב את מקום עבודתו ולהתחיל בטיפולים שונים, כשבמקביל, גם בן או בת זוג, יצטרכו לפעמים להחסיר שעות עבודה כדי להיות לצידו. מבחינה כלכלית, מדובר בגזרה מורכבת מאוד. תארו לכם איך משפחה עם ילדים, יכולים לתפקד כלכלית מחצי משכורת של הורה. כמובן, שאני לא מדבר על הפן הנפשי שהוא מאוד לא פשוט גם כן. 

    ביטוח מחלות קשות, מעניק פיצוי כספי שעומד על בין 600,000-100,000 ש"ח, בהתאם לכיסויים הביטוחיים והפרמיה שאתם משלמים מדי חודש. כיום, אני והצוות של יש ביטוח, עומדים בקשר עם מטופלים רבים ומתאימים להם ביטוחי בריאות שונים ומגוונים, על פי הצרכים, ההיסטוריה הרפואית ואופי השירות הצבאי שלהם או עבודתם. בתוך ביטוח הבריאות, קיימת אופציה להוסיף את פוליסת ביטוח המחלות הקשות החשובה, שהיא כמו חומת המגן שלכם, במקרה צרה. אם, חס וחלילה, אובחנה אצלכם מחלה קשה, אנחנו עומדים לצדכם ומסייעים לכם לקבל את הכסף כמה שיותר מהיר, עם מינימום בירוקרטיה, כשכמובן לא תשלמו מס על סכום הכסף לו את הזכאים.

    את המאמר הזה כתבתי, מתוך הסיפור האישי שלי, שאולי יכול לפתוח לחלק מהאנשים את העיניים ולגרום להם להבין את החשיבות של רכישת ביטוח מחלות קשות, לכל מקרה שלא יקרה. הרי המציאות לא צפויה ואי אפשר לדעת בדיוק מה יהיה מצבנו הרפואי עוד כמה שנים. 

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך