יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    איך סוכני הביטוח מסייעים למנוע טעויות בניהול תביעות ביטוח ולהגדלת סיכוי התביעה?

    איך סוכני הביטוח מסייעים למנוע טעויות בניהול תביעות ביטוח ולהגדלת סיכוי התביעה?

     

    מדי שנה, נדחות בישראל מאות אלפי תביעות ביטוחיות המוגשות לחברות הביטוח. חלק משמעותי מהן נדחות בגלל טעויות שמבצעים המבוטחים לאורך הדרך, שמונעות מהם קבלת כספים, שמגיעים להם לעיתים בצדק.

    אחרי ליווי וייצוג לא מעט מובטחים בתביעות מול חברות הביטוח, הגעתי למסקנה שאלו הטעויות העיקריות שהם מבצעים:

     

    ביצוע טעויות טכניות ופרוצדוריאליות – אי הגשת כל המסמכים והאישורים הנדרשים, מילוי חסר של הטפסים. בנוסף, למתן תיאור לקוי של המקרה מול הגורם הראשוני אשר מעניק להם את הטיפול, שלפעמים רושם דברים לא מדויקים, שיכולים אחר כך לפגוע משמעותית בסיכוי התביעה, שכן לאותו תיאור יש משמעות גדולה מאוד במסגרת ההליך.

     

    ניהול התביעה באופן לקוי – אשר כולל חוסר בקיאות בכל התהליכים הנדרשים להגשת התביעה, שמביא לעיכובים רבים במענה, טרטורים וכעס רב, מצד המבוטחים.

     

    אי בקיאות בסעיפי הפוליסה – עוד מכשול שעומד בפני המבוטחים היא כמובן פרטי הפוליסה עצמה. מבוטחים רבים לא קוראים או לא מבינים מספיק טוב את הסעיפים והאותיות הקטנות ביותר בפוליסה, ולפעמים לא שמים לב להחרגות שונות, בהתקיימן אם הם עלולים להישאר לא מכוסים. לא תמיד המובטחים מתמצאים עד הסוף בזכויות שמגיעות להם במסגרת הפוליסה, וברגע האמת זה פועל לרעתם באופן משמעותי.

     

    פערי הכוחות – אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בין המובטחים לחברות הביטוח, הם פערי המידע. הרי זה לא כוחות להעמיד חברת ביטוח מקצועית, מנוסה וחזקה מול מבוטח, שלפעמים הוא חסר ניסיון כלל בהגשת תביעות שכאלה ובהתמודדות מול ארגונים חזקים.

     

    הטכנולוגיה המתקדמת לא ייתרה את הצורך בסוכן ביטוח אישי ואנושי

     

    אנחנו רואים בשנים האחרונות, לא מעט קולות שאומרים שסוכני הביטוח הופכים להיות פחות רלוונטיים יותר ויותר, אבל המציאות בשטח מוכיחה אחרת. שום טכנולוגיה או פלטפורמה משכוללת ומתקדמת ככל שתהיה, לא תוכל להעניק למבוטחים, שירותי ביטוחי בהתאמה אישית.

     

    בכל הנוגע לתביעות ביטוחיות העניין נכון על אחת כמה וכמה. סוכן או סוכנת ביטוח יוכלו לסייע לכם בתהליך מא' עד ת', לבחון יחד איתכם אילו מסמכים ואישורים נדרשים, כדי לקדם את התביעה. וכן, לצפות מראש את הגורמים שעלולים לעכב את התהלך, ולמנוע אותם מבעוד מועד.

     

    יתרון נוסף של סוכן הביטוח הוא היכולת להפעיל את הקשרים שלו בחברות הביטוח ואת הניסיון שלו בהתקשרות מול אותן חברות. הרי לא פעם, תביעות לא מתקבלות, כי המובטחים מתייאשים. גלגלי הבירוקרטיה פועלים לאט, שכן ההתכתבויות עם חברות הביטוח יכולות להיות מתישות ומתסכלות ולגרום למבוטח לרדת מהתביעה. סוכן ביטוח, מקצר לא פעם תהליכים בצורה משמעותית, וחוסך זמן יקר, שעולה לכם לא רק בכסף אלא גם בבריאות. חשוב גם לציין, שברגע שאתם מתנהלים מול סוכן, אתם גם חוסכים את הצורך בעו"ד ואת תשלום שכר הטרחה המשמעותי, שלעיתים תצטרכו להעביר לו.

    המשמעות של סוכן בתביעה ביטוחית היא גדולה, הוא יודע לכוון, להדריך ולעדכן את המבוטח, לגבי כל מסמך שחסר, כל אישור שנדרש ולהגדיל משמעותית את סיכוי התביעה להתקבל.

     

    יש ביטוח עם הליווי הביטוחי, הפיננסי והפנסיוני המקצועי, אישי והאנושי ביותר לאנשי, משוחררי ופורשי הקבע

    המציאות היומיומית כיום מחייבת את אנשי, משוחררי ופורשי הקבע ואת הציבור הרחב בכלל, להיות עם אצבע על הדופק, ולתכנן היטב את עתידם הבריאותי והכלכלי, על מנת שיוכלו לחיות ברווחה גם לאחר הפרישה מהשירות או מהעבודה או ושיהיו מוכנים לכל סיטואציה רפואית שעלולה לבוא.

    לצורך כך, המומחים של "יש ביטוח" עומדים לרשותכם ויעניקו לכם ליווי ביטוחי, פיננסי ופנסיוני צמוד, במהלכו הם יתאימו את הביטוחים ואת אפיקי ההשקעה והחיסכון הטובים והמשתלמים ביותר עבורכם, בהתחשב במגוון רחב של פרמטרים, לרבות הסטטוס האישי, הצרכים, השאיפות, תוכנית עתידיות, רמת סיכון מתאימה, מקורות, ועוד.

     

    לכל שאלה, בעיה או סיוע, בכל נושא הקשור לסוגיות הביטוח השונות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם סו"ב נטלי שביט, בנייד: 054-575-7342 או ישירות בוואטסאפ.

     

     

     

     

     

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך