יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוחים שאתם צריכים לעשות

    כולנו שמענו על ביטוח חיים וביטוח בריאות וכמו כן על ביטוחים נוספים כמו, ביטוח פנסיוני, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח לרכב ועוד. תסכימו איתנו שכל המידע הזה על סוגי הביטוחים השונים, רק גורם לנו להיות עוד יותר מבולבלים. אנחנו חשופים להמון פרסומות בטלוויזיה וברדיו וסביר להניח שגם סוכן הביטוח שלנו המליץ לנו על ביטוחים ששווה לעשות, מה שכן עדיין ברוב המקרים התמונה איננה ברורה לרובנו. על מנת להקל עליכם ועל מנת שתוכלו לעשות קצת סדר בכל הבלגן, ריכזנו עבורכם את הביטוחים המרכזיים ואת אלה ששווה להכיר.

    ביטוח בריאות

    ביטוח שכולל בתוכו שלוש קטגוריות מרכזיות בהן, ביטוח ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל, ביטוח פרימיום למחלות קשות וביטוח תרופות. הקטגוריה הראשונה מספקת לכם כיסוי לניתוחים בארץ וכמו כן שיפוי לכל ההוצאות הרפואיות הקשורות לניתוח. הקטגוריה השנייה מתרכזת במתן פיצויי למבוטחים שהתגלו אצלם מחלות קשות (המפורטות בפוליסת הביטוח) ואילו הקטגוריה השלישית נותנת כיסוי לתרופות רפואיות שאינן בסל הבריאות הציבורי.

    ביטוח חיים

    מדובר על אחד הביטוחים הבסיסיים ביותר שיש לרובנו. במסגרת ביטוח זה, יש ביטחון כלכלי למשפחה ולקרובים שלנו, במצב בו אנחנו הולכים לעולמנו בטרם עת. ביטוח זה יהיה בהתאם לגיל של המבוטח. כאשר המבוטח פורש לפנסיה, אז הביטוח הזה יהיה מקור הכנסה לכל דבר. אגב, אם כבר הזכרנו את נושא הפנסיה, חשוב לציין שביטוח בסיסי נוסף הוא ביטוח פנסיוני. זהו ביטוח שנותן לנו הכנסה לאחר גיל הפרישה ואובדן כושר העבודה שלנו.

    ביטוח אובדן כושר עבודה

    זהו ביטוח שניתן לחלק אותו לביטוח המכסה אותנו במצב של תאונת אישית (נקרא גם ביטוח תאונות אישיות) או ביטוח בריאות שתומך בנו במקרה שחלינו במחלה קשה ואיננו יכולים להמשיך לעבוד בצורה רגילה.

    ביטוח אחריות מקצועית

    במידה ואתם בעלי מקצועות חופשיים כמו, רופאים, רואי חשבון, מהנדסים, אדריכלים, מתווכים וכו', מומלץ שתעשו ביטוח אחריות מקצועית ומדוע? כי במסגרת הביטוח, אתם מקבלים כיסוי מחברת הביטוח במקרה של תביעות. תביעות יכולות להיות בגין הפרת חובה מקצועית, מחדל, רשלנות וכו'. כך ניתן לעבוד בראש שקט במקצוע שבחרתם וללא חשש.

    ביטוח רכב

    מדובר על ביטוח שיש לכל אחד מאיתנו. הביטוח הזה כולל בתוכו ביטוח מקיף לרכב, ביטוח צד ג' לרכב וביטוח חובה לרכב. הסוג הראשון מתייחס לנזקים שעשויים להיגרם לרכב שלנו או נזקים שאנחנו גרמנו לרכב או רכב בהם פגענו. הסוג השני מתייחס לנזקים לרכב צד ג' ואילו הסוג האחרון מתייחס להגנה מפני נזקי גוף לנהג, לנוסעים שנמצאים עימו ברכב ולהולכי רגל.

    שורה תחתונה

    חשוב מאוד שלא תזניחו את נושא הביטוחים. מעבר לכך, נמליץ לכם לקרוא בעיון את פוליסות הביטוח שלכם וכמו כן לבטח את עצמכם בביטוחים החשובים לכם. ההשקעה הכספית מדי חודש איננה גדולה והיא שווה המון לטווח הארוך.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך