יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    ביטוח נסיעות לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים: לחסוך וגם לנהל הכל באפליקציה

    ביטוח נסיעות לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים: לחסוך וגם לנהל הכל באפליקציה

     

    2022 הייתה השנה בה ענף התיירות בישראל ובעולם חזר לחיים והצליח להתאושש מהשנים הקשות שעבר. לא פחות מ-8.4 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל נרשמו אשתקד, לעומת 3 מיליון ב-2021.  

    כשהמומנטום בענף התיירות הוא חיובי ונמצא במגמת התחזקות, הצפי הוא שבקיץ הקרוב נמשיך לראות את הישראלים שוברים שיאים וטסים ליעדים האהובים עליהם, ביניהם: תאילנד, ארה"ב, יוון, איטליה, צרפת ועוד.

    מבצע חידוש הדרכונים, שאיפשר לכל אחד ואחת להגיע ללשכות משרד הפנים ולחדש דרכון ללא קביעת תור מראש, גם הוא תומך בתחושה שגם הקיץ נראה את נתב"ג עמוס מתמיד.

    עם זאת, לצד ההתרגשות הגדולה והאושר שבנסיעה לחופש וטיול בחו"ל, חשוב מאוד לטוס לחו"ל בראש שקט, עם רכישה של ביטוח הנסיעות הטוב ביותר. אחת החברות החדשניות בביטוחי נסיעות לחו"ל היא הראל, שמציעה למבוטחים לנהל את הכל באפליקציה. 

    הגעה למדינה זרה, שלא תמיד שירותי הרפואה מסובסדים כמו בישראל ושההתמצאות במרפאות ובבתי החולים בה לאדם זר, יכולה להיות מורכבת מחייבת כל אחד ואחת לוודא שיש ברשותו ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף ומקצועי.

    לעיתים, לפני שאנחנו טסים לחו"ל יש לנו נטייה לסמן וי מהיר על רכישת הביטוח הנסיעות לחו"ל, אבל ברגע האמת זאת עלולה להיות טעות. בחירת הביטוח היא חשובה מאוד, במיוחד במקרים חריגים שדורשים התערבות וסיוע מישראל. 

     

    אילו דברים חשוב לוודא שקיימים בביטוח נסיעות לחו"ל?

    כיסויים רחבים עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר

    קבלת תשלום מקיף, בין היתר על אשפוז ותרופות, הטסה רפואית לארץ, פינוי יבשתי ימי ואווירי, טיפולי חירום לשיניים ועוד.  

    החזרים מהירים ומראש עם מינימום ביורוקרטיה – 

    מוקד חירום וייעוץ אונליין 24/7

    אפליקציה ייחודית להנגשת כל הרופאים והמרפאות שמסביבכם: הגשת תביעות בקלות ויצירת קשר מהיר עם רופאים מישראל.

    אפשר לרכוש את הביטוח של הראל כאן בלינק

     

    הטבות בלעדיות בביטוח הנסיעות של הראל לחו"ל לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים 

    בשנים האחרונות, אנשי צבא בעבר ובהווה נהנים מהטבות ייחודיות בביטוחי הבריאות השונים הקיימים בשוק, לרבות כיסויים רחבים יותר, התעדכנות טכנולוגית שוטפת והתאמה אישית לצרכי הקצין, הנגד וכל חייל בכוחות הביטחון, שנמצא או שירות בעברו בקבע.

    אפשר לראות, מגמה שהולכת ומתחזקת של מעבר של אנשי הקבע, המשוחררים והפורשים מפתרונות הביטוח הקולקטיבי של חבר וצוות לפוליסות הבריאות הפרטיות, בין היתר עקב הרעת תנאים ושינויים תכופים. גם בביטוח נסיעות לחו"ל חבר או צוות, אפשר לראות מגמה דומה.

    ביטוחי הבריאות הפרטיים המתקדמים שהולכים וצומחים בשוק בישראל, השיקו במסגרתם ההטבות המשמעותיות בביטוחי הנסיעות לחו"ל לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים.

    הרציונל הוא ברור, למשרתי הקבע שמסכנים את החיים שלהם ימים ולילות במציאות ביטחונית קשה ומורכבת, מגיע לשלם פחות כשהם מתאווררים קצת מהלחץ והמתח של השירות האינטנסיבי בחופשות בארצות השונות בעולם.

    אחת מחברות הביטוח המרכזית, שמעניקות הטבות משמעותיות בביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים היא הראל. 

    בתוכנית הביטוח החדשנית שלה שנקראת "דרכון First Class", הראל החליטה לתת הנחות ולספק שירותים רפואיים ייחודים עבורם:

    • 10% הנחה לאנשי, משוחררי ופורשי קבע על פוליסת הביטוח הבסיסית.
    • שירותי איתור וחילוץ 24/7 ללא עלות נוספת  
    • ברכישת ביטוח לביטול טיסה – כיסוי גם במצבים של קריאה לפעילות מבצעית או צו 8
    • המשך טיפול מקצועי, אישי ומקיף בארץ עקב אירוע תאונתי: רופא מלווה צמוד יחד עם בדיקות אבחון מהירות על ידי המומחים של אסותא 
    • הנחה של 20 אחוז לרכישת חבילת תקשורת E SIM. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שנמצאת במכשירים חכמים שנרכשו בשנים האחרונות, אשר מאפשרת לכם לעשת שימוש בנייד ללא כרטיס סים. חבילה זו חוסכת לכם את הצורך לרכוש חבילות שיחות לחו"ל או הטרטורים שבמציאת דוכן סים בארץ זרה, שלפעמים כולל גם קשיים בתקשורת מול נציגי המכירה.

    יש ביטוח בשיתוף עם הראל, מעניקות לאנשי הקבע, המשוחררים והפורשים שקט נפשי גם בחו"ל במחירים מעולים

    מאז הקמת יש ביטוח, אחת המטרות העיקריות שהסוכנות חרטה על דגלה היא להעניק את הפתרונות הביטוחיים והפיננסים הטובים ביותר לאנשי הצבא בעבר ובהווה. אז אחרי שהקמנו עבורכם את פוליסת הביטוח הפרטית עם הכיסויים הרחבים, המתקדמים והמקצועיים ביותר, החלטנו יחד עם הראל להשיק עבורכם תוכנית ביטוח נסיעות לחו"ל לקבע חדשנית ובמחירים אטרקטיבים ביותר. בנינו עבורכם אנשי צבא, משוחררים ופורשים יקרים, תוכנית הטבות שתאפשר לכם לטוס לחו"ל בראש שקט ותוך שאתם נהנים מביטוח מקיף שלא קורע את הכיס.

    לפרטים נוספים ולרכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל הכולל הטבות ייחודית לאנשי, משוחררי ופורשי קבע, לחצו כאן 

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך