יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    בית חולים רפאל מאפשר למבוטחי "יש ביטוח" ליהנות מהתנאים ומהטכנלוגיה הרפואית הטובים בעולם

    בית חולים רפאל מאפשר למבוטחי

    ביוני האחרון הושלמה הקמתו של בית חולים רפאל, אחד מהמתקדמים בעולם, אשר מעניק למטופליו את כל התנאים, על מנת לקצר ולשפר את ההחלמה. רפאל, הוא בית חולים פרטי, שהוקם ברמת החייל שבתל אביב, ומכניס סטנדרט אחר לשוק הבריאות בישראל.

    זה לא סוד, שמצב הרפואה הציבורית בארץ, הוא לא מזהיר. החל מהמתנה לתורים לבדיקות ולרופאים מומחים שיכולה להימשך חודשים ארוכים, כלה בעומסים כבדים בחדרי המיון ועד מספר השעות הבלתי הגיוני שעובדים צוותי הרפואה, שלצערנו לעיתים משפיע על הטיפול שאנו וקרובינו מקבלים.

    לצורך כך הרימו את הכפפה, משה רן, מנכ"ל בית החולים, חיים דור ואייל בקשי, חלקם אנשי עסקים וחלקם מגיעים מתחום הבריאות, במטרה להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר ללא פשרות, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. בית החולים רפאל בנוי בצורה של בית מלון ואדריכליו חשבו על הפרטים הקטנים ביותר, במטרה להעניק למטופלים אווירה והרגשה אחרת ולהביא להחלמתם באופן מהיר יותר. גם לנו ב-"יש ביטוח" היה קשה שלא להתפעל מהחדשנות שמציג רפאל ממנה התרשמנו בסיור שערכנו במקום, ולהחליט שזוהי בדיוק רמת הטיפולים והשירות הרפואיים שאנחנו רוצים למשרתי, משוחררי ופורשי הקבע שמבוטחים אצלנו.

     

    בית חולים רפאל מציג: חוד החנית של הטכנלוגית הרפואית בישראל

    הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת, שעומדת לרשות המטופלים בבתי החולים, כוללת, בין השאר:

    • מערכות רובוטיקה ודימות מהמתקדמות בעולם – בית החולים רפאל מאפשר למטופליו לבצע ניתוחים כירורוגים באמצעות רובוט דה וינצ'י, שהוא אחד מהרובוטים הטובים בעולם, המאפשר לבצע ניתוחים באופן מדויק, מהיר ויעיל יותר, הודות לטכנלוגית 3D מהפכנית, ויכולת לשלוט על כלי הניתוח בצורה המיטבית, בזכות מוטוריקה עדינה וייחודית
    • כמו כן, בית החולים מעניק למטופליו את האפשרות לבצע את הליך החלפת הברך המסובך, באמצעות רובט מאקו, שמסייע לקצר את זמן ההחלמה מההליך ולשפר את תוצאתיו, שכן כיום רבים מהמטופלים אינם מרוצים מתוצאות הניתוח. רובוט מאקו מסייע לשפר משמעותית את סיכוי הצלחת הניתוח, בזכות רמת דיוק ומעקב יוצאות דופן.
    • חומרים אנטי זיהומיים מהם בנוי המכשור בבית החולים, לרבות מערכות מולטימדיה מיוחדות, ללא מגע ידי אדם לשמירה על סטרליות
    • מערכות וידיאו חכמות המאפשרות דיונים בזמן אמת עם מיטב המומחים בישראל ובעולם
    • אפשרות לבחירת המנתח שיבצע את ההליך הניתוח
    • חדרי אשפוז פרטיים או חדרים עם אדם נוסף עם הפרדה מקסימלית
    • חדרי ניתוח, מעבדות דם ומרפאות חוץ מהמתקדמים ביותר

    עיצוב של בית מלון ותנאי אשפוז מהטובים ביותר

    בית החולים רפאל עוצב בסגנון בית מלון, במטרה לתת למטופל את ההרגשה הנעימה והטובה ביותר, כאשר הוא נמצא בשעה לא פשוטה עבורו. בית החולים כולל גם מערכות תאורה ומולטימדיה ושטחי נוף, שכוללים גינות ושטחים ירוקים אחרים, במטרה להעניק למטופלים תחושת רוגע ונוחות מקסימלית. בזמן השחרור המטופל יקבל את כל החומר הרפואי שישמש אותו בעתיד, ואף ייקבל ליויי לאחר החלמתו עם חזרה לביתו במטרה לוודא שההחלמה מתקדמת היטב.

    ניתן לומר שבית חולים משלב מצד אחד את פסגת הטכנלוגיה והמכשור הרפואי, מצד שני הוא מעניק למטופליו את תנאי האשפוז הטובים ביותר, שמסייעים באופן משמעותי להחלמה.

     

    המבוטחים של יש ביטוח יכולים ליהנות מהטכנלוגיה המתקדמת ופורצת הדרך של בית חולים רפאל

    לסוכנות "יש ביטוח" אחת מסוכנויות הביטוח הפרטי המובילות בישראל, קיים שיתוף פעולה ייחודי עם בית החולים רפאל, שמסייע למבוטחיה לקבוע תורים מהירים יותר ולקבל את הטיפולים הרפואים המתקדמים ופורצי הדרך שמעניק בית החולים, במחירים נוחים יותר. כשבתקופה האחרונה, אנו עדים יותר ויותר לחשיבות ההשקעה בבריאותנו, וההבנה שבבריאות לא חוסכים, רפאל, מציג את קדמת הטכנלוגיה ותנאי האשפוז, ונותן לכם את האפשרות לקבל טיפול רפואי בסטנדרטים שטרם נראו בישראל.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך