יש ביטוח - סוכנות ביטוח בריאות ונסיעות לחו

השאירו פרטים

    פספורטקארד: ביטוח נסיעות לחו"ל שנותן לכם יותר

    פספורטקארד: ביטוח נסיעות לחו

     

    מי מאיתנו לא חולם על בילוי בחופים הקסומים של תאילנד, טיול בנופים המרהיבים של המזרח, או על חופשת סקי בהרי האלפיים. בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה ניכרת בנסיעות של ישראלים לחו"ל, שאמנם זכו להאטה עקב מגיפת הקורונה, אך בחודשים האחרונים אנחנו רואים לאט לאט חזרה לשגרה, ועלייה במספר הישראלים שחוזרים ושבים לטוס לחו"ל, ונהנים שוב משפע הנופים, התרבות, ההיסטוריה והקולנריה שיש לארצות העולם להציע ושכל כך התגעגעו אליהם.

    נסיעה לחו"ל, לרוב, טומנת בחובה הרפתקה ואתגר מסויימים והיכרות עם מקום חדש ומסקרן שלא היינו בו לפני, שגורם לנו לתחושת אדרנלין וריגוש. אם כי נסיעות לחו"ל כוללות גם סיכון מסויים, היות ואנחנו נמצאים בסביבה זרה, בה השפה, המנטליות והדרך בה מתנהלים שירותי הבריאות, לעיתים לא מוכרים לנו, שכן, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת עם אילו סיטאוציות רפואיות אנו עלולים להתמודד במהלך הנסיעה. 

     

    כיצד להימנע בעזרת פספורטכארד מהוצאות רפואיות גבוהות בחו"ל?

    חשוב להדגיש, שבניגוד לישראל, במדינות רבות בעולם לא קיים חוק בריאות ממלכתי, המקנה שירותי בריאות במסגרת קופות החולים, בשיעור השתתפות עצמית נמוך, ואתם עלולים למצוא את עצמכם בחו"ל, משלמים בין מאות לעשרות אלפי שקלים, על טיפול רפואי, תלוי כמובן בחומרתו ובסוג הפרוצדורה הנדרשת.

    לצורך כך יש ביטוח מספקת את ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד, שנועד לאפשר לכם לנסוע לחו"ל עם ראש שקט, כשאתם יודעים שיש מי ששומר עליכם ומכסה, בין היתר, גניבות, תאונות, ביטולי טיסות, ואת כל הטיפולים שתצטרכו במקרה של תאונה, פציעה, מחלה או כל מצב רפואי אחר, עם השירות הרפואי המקצועי, מהיר ומתקדם ביותר שקיים, והרופאים הטובים ביותר שיתנו לכם תחושת ביטחון רפואי, שיאפשרו לכם ליהנות מהנסיעה ולמצות אותה עד תום.

    התאמת הביטוח למצבכם האישי

    הכיסוי הביטוחי של פספורטכארד מאפשר לכם להתאים את ביטוח הנסיעות לפי המאפיינים שלכם בהתאם למצבכם האישי והרפואי, בין אם מדובר באישה בהריון, חולה לב, או אנשים הסובלים ממחלות או מסיטאוציות רפואיות מורכבות.

    מהם היתרונות של השימוש בפספורטקארד?

    • פספורטכארד מבטחת בכל גיל ובכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.
    • במסגרת שירותי ביטוחי הבריאות שמציעה יש ביטוח, באמצעות פספורטכארד, תזכו לשירותי
    • רפואה מרחוק, הכוללים ייעוץ, מרשמים והפניות לרופאים במדינות אירופה ובתאילנד.
    • מוקדי שירות לקוחות טלפוניים שזמינים 24 שעות, עבור כל בעיה רפואית לא משנה היכן אתם נמצאים.
    • כרטיס פספורטקארד תקף בכל המרפאות ובתי המרקחת בעולם, המכבדים MasterCard ו Visa. 
    • הפעלת הביטוח גם בנסיעה הבאה פשוטה וקלה ומתבצעת באמצעות חיוג  ל"יש ביטוח" בטלפון: 03-511708, והביטוח יפעל שוב מיידית.

    יש ביטוח מעניקה לכם את שירותי ביטוחי הנסיעות לחו"ל המקיפים והמקצועים ביותר

    בזכות ביטוח הנסיעוות לחו"ל שמספקת לכם יש ביטוח, באמצעות פספורטקארד, אתם יכולים לטוס בבטחון, כי אתם יודעים שאתם בידיים הטובות ביותר, ויש מי שיהיה אתכם בכל סיטאוציה ביטוחית ובכל מצב רפואי, לא משנה היכן אתם נמצאים.

    בתקופה האחרונה התחדדה אצל כולנו ההבנה עוד יותר, כמה חשוב שיש מי שמפסק לנו שירותי בריאות טובים, מקצועים ומהירים. ביטוחי הנסיעות לחו"ל שמספקת יש ביטוח באמצעות פספורכארד, מאפשרים לכם ליהנות מהרופאים הטובים ביותר, עם השירותים הרפואים שזמינים עבורכם 24 שעות במהירות, אחריות ומקצועיות.

    מה כולל ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטקארד?

    ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטקארד הוא מהרחבים ביותר שקיימים כיום בשוק, והוא כולל כיסויים רבים ,עם השתתפות עצמית שווה לכל כיס או ללא השתתפות כלל, ביניהם:

    קריטריון השוואהפוליסה בסיסיתפוליסה רחבה
    סוג כיסויבדיקות אבחון ובדיקות רופאקיצור או ביטול הנסיעה
    פינוי רפואי יבשתי, אווירי או ימי והטסה רפואית, לרבות איתור, חיפוש וחילוץ כבודה - המקנה פיצוי כספי במקרה של גניבה, אובדן או נזק לציודכם האישי
    טיפולי חירום בשינייםמקיף קורונה הוצאות מיוחדות - ביטול נסיעה, בידוד בחו"ל והארכת שהייה עקב מגיפה 
    הוצאות רפואיות בגין אשפוז חירום להיריון עד שבוע 12 שנתגלה לראשונה בחו”להוצאות רפואיות כתוצאה מפעילות ספורט
    חבות כלפי צד ג'ביטוח הריון עד שבוע 32
    הובלת נפטר לקבורהגניבת מכשיר סלולרי/מחשב נייד/טאבלט/מצלמה
    השתתפות עצמית ברכב שכור
    הרחבה לכיסוי הוצאות החמרה של מצב רפואי קיים 

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך